Foreign Assets Control Regulations

Romanian translation: reglementări privind controlul activelor străine

English term or phrase:Foreign Assets Control Regulations
Romanian translation:reglementări privind controlul activelor străine
Entered by: alina_p

10:35 Nov 28, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Foreign Assets Control Regulations
"The Foreign Assets Control Regulations, authorized under the Trading with the Enemy Act, established economic sanctions against North Korea in 1950. On April 6, the Office of Foreign Assets Control has added a provision prohibiting US persons from owning, leasing, operating or insuring any vessel flagged by North Korea."

Nu prea ştiu cum să le zic la aceste "foreign assets"... Elp!
alina_p
reglementări privind controlul activelor străine
Explanation:
Office of Foreign Assets Control: Biroul pentru Controlul Activelor Străine

ABN AMRO, amendata cu 80 mil. dolari in SUA | Eveniment | Ziarul ...... agentiile de supraveghere bancara din statele New York si Illinois, Reteaua pentru Criminalitate Financiara si Biroul pentru Controlul Activelor Straine ...
www.zf.ro/articol_76617/abn_amro__amendata_cu_80_mil__dolar... - 28k - În Cache - Pagini similare

Wall-Street... Reteaua pentru Criminalitate Financiara si Biroul pentru Controlul Activelor Straine al Departamentului Trezoreriei au anuntat ca au descoperit ...
www.wall-street.ro/topuri_articole/anul-2005/luna-12/tip-pr... - 38k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
OK, aşa să-i rămână numele. Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3reglementări privind controlul activelor străine
Andrei Albu
5Reglementarile privind marfurile de provenienta straina
Laura Genescu (Briciu)
3capital străin
silvia karen


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
foreign assets control regulations
capital străin


Explanation:
cred că este vorba de un regulament de verificare sau control al capitalului străin;

probabil altcineva va găsi o formulare mai bună


silvia karen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 30

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
foreign assets control regulations
reglementări privind controlul activelor străine


Explanation:
Office of Foreign Assets Control: Biroul pentru Controlul Activelor Străine

ABN AMRO, amendata cu 80 mil. dolari in SUA | Eveniment | Ziarul ...... agentiile de supraveghere bancara din statele New York si Illinois, Reteaua pentru Criminalitate Financiara si Biroul pentru Controlul Activelor Straine ...
www.zf.ro/articol_76617/abn_amro__amendata_cu_80_mil__dolar... - 28k - În Cache - Pagini similare

Wall-Street... Reteaua pentru Criminalitate Financiara si Biroul pentru Controlul Activelor Straine al Departamentului Trezoreriei au anuntat ca au descoperit ...
www.wall-street.ro/topuri_articole/anul-2005/luna-12/tip-pr... - 38k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare


Andrei Albu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
OK, aşa să-i rămână numele. Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prims-Grup
31 mins
  -> Mulţumesc

agree  lucca
52 mins
  -> Mulţumesc

agree  Could-you
1 day 11 hrs
  -> Mulţumesc

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
foreign assets control regulations
Reglementarile privind marfurile de provenienta straina


Explanation:
Eu una asa as zice!

--------------------------------------------------
Note added at 8 minute (2006-11-28 10:44:03 GMT)
--------------------------------------------------

Reglementarile privind controlul marfurilor de provenienta straina - de fapt!

Scuze, dar am uitat cuvantul "control" in traducerea in prima versiune.

--------------------------------------------------
Note added at 29 minute (2006-11-28 11:05:29 GMT)
--------------------------------------------------

Da, eu zic ca ar merge. Eu voiam de fapt sa iti indic ca posibile variante "bunuri" sau "marfuri"-era de fapt reglementat regimul acelor bunuri/marfuri in momentul respectiv. Pana la urma din context reiese ca e vorba de o autoritate care reglementa: the Office of Foreign Assets Control, deci Oficiul pentru Controlul/Verificarea Bunurilor/ Marfurilor Straine/de Provenienta Straina.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2006-11-28 12:07:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Da, cred ca Andrei are dreptate, in sensul ca assets e mai bine redat asa, adica e mai ..cuprinzator cand spui active decat bunuri.


Laura Genescu (Briciu)
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Săru'mana mult pentru promptitudine... Problema mea e de fapt acel assets, care nu sunt tocmai mărfuri. În contextul meu, este vorba de nave, care la rândul lor vor transporta mărfurile. Oare merge să le zic pur si simplu "bunuri"?

Asker: Mulţumesc! Până la urmă am optat pentru varianta lui Andrei, dar m-ai ajutat mult oricum.