KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

remand proceedings

Romanian translation: sedinta de judecata a ramanerii/retrimiterii acuzatului in stare de arest


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:remand proceedings
Romanian translation:sedinta de judecata a ramanerii/retrimiterii acuzatului in stare de arest
Entered by: tagore

09:31 Mar 31, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / penitenciary rules
English term or phrase: remand proceedings
A person whose remand in custody is being sought shall have the right to appear at remand proceedings. Under certain conditions this requirement may be satisfied through the use of appropriate video-links.
Diana Loznean
sedinta de judecata a ramanerii/retrimiterii acuzatului in stare de arest
Explanation:
Cel putin asa inteleg eu
(termenul apare ca alternativa pentru eliberare pe cautiune ,"bail")

http://www.austlii.edu.au/au/legis/qld/bill/clab1996293/
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Totusi cred ca varianta data este cea mai potrivita in contextul meu. Multumesc mult pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Cererea de eliberare provizorie sub control judiciar sau pe cautiune
Mihaela Brooks
4 +2proceduri de revizuire
Tradeuro Language Services
5trimiterea cauzei spre rejudecare la instanta inferioara
Nina Iordache
3 +1sedinta de judecata a ramanerii/retrimiterii acuzatului in stare de arest
tagore


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
proceduri de revizuire


Explanation:
.


    Reference: http://tudorie.wordpress.com/2008/02/05/cc-si-cnsas/
Tradeuro Language Services
Romania
Works in field

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rose Marie Matei
9 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
17 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj
38 mins
  -> Mulţumesc!

disagree  Anca Nitu: aici e vorba de cineva aflat in /sau pentru care s-a cerut "remand custody" cazul nr. 2 din linkul : http://en.wikipedia.org/wiki/Remand
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sedinta de judecata a ramanerii/retrimiterii acuzatului in stare de arest


Explanation:
Cel putin asa inteleg eu
(termenul apare ca alternativa pentru eliberare pe cautiune ,"bail")

http://www.austlii.edu.au/au/legis/qld/bill/clab1996293/

tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Totusi cred ca varianta data este cea mai potrivita in contextul meu. Multumesc mult pentru ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: si eu , remand in custody ( obiectul "remand" -ului de fata ) = renvoyer en détention provisoire , GDT sedinta Curtii unde s-a decis retinerea acuzatului in arest preventiv, la care acuzatul poate lua parte ( natural)
8 hrs
  -> Va multumesc !

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Cererea de eliberare provizorie sub control judiciar sau pe cautiune


Explanation:
My confidence level is the highest, deoarece este domeniul meu my 'pay job'..custody ..arrest...

codul penal al Romaniei si Moldovei au aceeasi terminologie
Moldova:
Cererea de eliberare provizorie sub control judiciar sau pe cautiune poate fi depusa de catre invinuit sau inculpat, de
http://72.14.205.104/search?q=cache:iCtQwXmsYI4J:www.irp.md/...

There are different types of remand custody.

Until a prisoner is sentenced, the treatment they receive in custody reflects the fundamental principle that an individual is innocent until proven guilty.

The majority of those who are in custody on remand are remanded in custody awaiting trial and have not been convicted of a criminal offence.

http://www.prisonersfamilieshelpline.org.uk/php/bin/readarti...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-31 10:54:53 GMT)
--------------------------------------------------

art 72 cod penal roman
Persoana acuzată are dreptul de a solicita oricând eliberarea. Dacă procurorul nu aprobă o astfel de solicitare în procedura anterioară procesului, o va înainta imediat curţii. Trebuie luată fără întârziere o hotărâre în privinţa acestei solicitări. Dacă solicitarea a fost respinsă, persoana acuzată o poate repeta, dacă nu se folosesc motive diferite, nu înainte de 14 zile după ce hotărârea devine finală.
Dacă procurorul aprobă eliberarea persoanei acuzate, preşedintele senatului în procedura judecătorească poate hotărî eliberarea acesteia din arest.
http://72.14.205.104/search?q=cache:iCtQwXmsYI4J:www.irp.md/...

Mihaela Brooks
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
7 hrs
  -> Multumesc Victor

neutral  Anca Nitu: http://en.wikipedia.org/wiki/Remand, din pacate remand in custody exclude "bail" , echivalentul ar fi arestul preventiv, fraza merge cam asa : o persoana pentru care s-a solicitat arestul preventiv poate fi prezenta la sedinta Curtii...
8 hrs
  -> daca ai raspuns...de ce nu postezi?

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
trimiterea cauzei spre rejudecare la instanta inferioara


Explanation:
IMO:

http://www.answers.com/topic/remand

http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Actualitate/35727/Mar...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-03-31 16:19:36 GMT)
--------------------------------------------------

Ar mai fi si: Uphold a final determination or remand it for action:

http://www.uottawa.ca/associations/ctdj/lexfed/calefed.htm

Cu alte cuvinte eu inteleg ca detinutul/arestatul are dreptul sa mai apara si la o rejudecare a cazului sau.

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 116