KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

credible fear interview

Romanian translation: interviu de solicitare al azilului pe motiv de persecutie grava


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credible fear interview
Romanian translation:interviu de solicitare al azilului pe motiv de persecutie grava
Entered by: simonehora

13:53 Apr 30, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: credible fear interview
am de tradus un tabel cu termeni juridici si ca titlu apare "credible fear interview", nu am nici un context sau alte explicatii ajutatoare.
simonehora
interviu de solicitare al azilului pe motiv de persecutie grava
Explanation:
de persecutie
http://books.google.ca/books?id=unJm0nCDyZMC&pg=PA46&lpg=PA4...
":credible fear interview" se da pentru acordarea de azil , politica are putin de-a face cu chestia asta. un razboi civil e de-ajuns

The credible fear screening interview is conducted fairly quickly after the foreign national informs the immigration officer at the port of entry that he/she is fleeing persecution or seeking asylum. The individual is transferred to a detention center where a specially trained asylum officer conducts an interview. If the individual passes the interview, then he/she will be allowed to present a claim for asylum to an immigration judge through the regular asylum hearing process. Those who do not pass may request a review before an immigration judge; the review is expedited and limited.
http://immigration-law.freeadvice.com/asylum/credible_fear_i...

dupa cum se vede e pe teme de persecutie ( care poate fi rasiala - vezi Tutsi si Hutu) sau religioasa sau de alta natura
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
voi alege traducerea ta, intrucat intr-adevar persecutia poate fi si de alta natura, nu neaparat de natura politica. multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +5Interviu in vederea acordarii de azil politic
Andreea Vertes
4 +3interviu de solicitare al azilului pe motiv de persecutie gravaAnca Nitu
3interogare credibilă obţinută prin înspăimântarea persoanei sub interogatoriuioana gabriela sandu


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +5
Interviu in vederea acordarii de azil politic


Explanation:
"During the credible fear interview, an INS asylum officer will evaluate whether the alien has a credible fear of persecution and/or torture in his/her home country".


    Reference: http://www.visalaw.com/02nov3/2nov302.html
    Reference: http://immigration-law.freeadvice.com/asylum/credible_fear_i...
Andreea Vertes
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ioana gabriela sandu: cred că ai dreptate tu
4 mins

agree  Georgiana Vasilescu
36 mins
  -> multumesc

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> multumesc

agree  anamaria bulgariu
1 hr
  -> multumesc

agree  AATranslations
1 hr
  -> multumesc

agree  Alina Weidell
2 hrs

disagree  Anca Nitu: credible fear interview poate stabili si persecutia religioasa sau rasiala, nu numai politica, sa te restrangi la politica e o greseala in acest caz, traducerea rezulta incompleta
3 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
interogare credibilă obţinută prin înspăimântarea persoanei sub interogatoriu


Explanation:
eu o văd astfel, dar nu cunosc o formulă mai juridică

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-04-30 14:13:37 GMT)
--------------------------------------------------

interogatoriu sub presiune:http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=4588&lang=RO. nu stiu totuşi cât este de credibil un interogatoriu de felul ăsta

ioana gabriela sandu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
interviu de solicitare al azilului pe motiv de persecutie grava


Explanation:
de persecutie
http://books.google.ca/books?id=unJm0nCDyZMC&pg=PA46&lpg=PA4...
":credible fear interview" se da pentru acordarea de azil , politica are putin de-a face cu chestia asta. un razboi civil e de-ajuns

The credible fear screening interview is conducted fairly quickly after the foreign national informs the immigration officer at the port of entry that he/she is fleeing persecution or seeking asylum. The individual is transferred to a detention center where a specially trained asylum officer conducts an interview. If the individual passes the interview, then he/she will be allowed to present a claim for asylum to an immigration judge through the regular asylum hearing process. Those who do not pass may request a review before an immigration judge; the review is expedited and limited.
http://immigration-law.freeadvice.com/asylum/credible_fear_i...

dupa cum se vede e pe teme de persecutie ( care poate fi rasiala - vezi Tutsi si Hutu) sau religioasa sau de alta natura

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247
Grading comment
voi alege traducerea ta, intrucat intr-adevar persecutia poate fi si de alta natura, nu neaparat de natura politica. multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
44 mins
  -> multumesc

agree  ioana gabriela sandu
1 hr
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU
14 hrs