KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

joint holder

Romanian translation: codeţinător


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:joint holder
Romanian translation:codeţinător
Entered by: eneralu

14:45 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: joint holder
ma gandesc la asociati, actionari comuni...
eneralu
Romania
codeţinător
Explanation:


Domaine(s) : - finance
bourse


anglais
français

joint-holder
codétenteur n. m.



Sous-entrée(s) :
variante(s) graphique(s)
joint holder
CODEŢINĂTÓR, -OÁRE s.m. şi f. (Rar) Cel care deţine ceva împreună cu altul. [< co- + deţinător].

http://www.dexonline.news20.ro/cuvant/codetinator.html
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1codeţinătorAnca Nitu
5 +1cotitular / titular comun
Ana Andronache
3 +2coproprietar
Cristina Butas


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
coproprietar


Explanation:
Contextul în care apare termenul ar fi foarte util ca să vă putem oferi răspunsul corect.
Bănuiesc că ar putea fi vorba de coproprietari ai unor acţiuni/părţi sociale.

Cristina Butas
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denise Idel
2 hrs
  -> Mulţumesc, Denise.

agree  Ciprian - Vasile Popescu
2 hrs
  -> Mulţumesc.

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cotitular / titular comun


Explanation:
alte optiuni

Ana Andronache
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
14 mins
  -> Mulţumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
codeţinător


Explanation:


Domaine(s) : - finance
bourse


anglais
français

joint-holder
codétenteur n. m.



Sous-entrée(s) :
variante(s) graphique(s)
joint holder
CODEŢINĂTÓR, -OÁRE s.m. şi f. (Rar) Cel care deţine ceva împreună cu altul. [< co- + deţinător].

http://www.dexonline.news20.ro/cuvant/codetinator.html

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247
Grading comment
Multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vera Costea
43 mins
  -> multumesc