KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

mandatory report

Romanian translation: obligatia de a denunta/raport obligatoriu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mandatory report
Romanian translation:obligatia de a denunta/raport obligatoriu
Entered by: Lavinia Pirlog

12:35 Jan 17, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: mandatory report
Topic: Mandatory Report of Attorney Misconduct

Digest: A report is not mandatory under Rule ... unless a lawyer has actual knowledge of a violation of Rule ...

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
obligatia de a denunta
Explanation:
Cred ca ideea este ca, in temeiul cutarui articol, daca avocatul nu are cunostinta despre o incalcare a reglementarii X, acesta nu are obligatia sa o denunte/aduca la cunostinta coleg
Selected response from:

A.Albu
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Proces verbal obligatoriu
Elvira Stoianov
4 +2obligatia de a denunta
A.Albu
1mandatory sau mandatary ?
raulciceu


Discussion entries: 3





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Proces verbal obligatoriu


Explanation:
ar fi o varianta

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-17 12:37:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Raport obligatoriu

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno: Vezi si raspunsul lui Andrei.
9 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
obligatia de a denunta


Explanation:
Cred ca ideea este ca, in temeiul cutarui articol, daca avocatul nu are cunostinta despre o incalcare a reglementarii X, acesta nu are obligatia sa o denunte/aduca la cunostinta coleg


    Reference: http://www.illinoisbar.org/Courtsbull/EthicsOpinions/90-28.a...
A.Albu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
38 mins
  -> Multumesc Cristiana

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> Multumesc Cristina

10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
mandatory sau mandatary ?


Explanation:
as dori sa vad contextul, deoarece cred ca este vorba despre optiunea unui avocat de a denunta sau nu ( a reclama ) o eroare de procedura comisa intentionat de catre un judecator sau procuror.

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian