KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

for office use only

Romanian translation: pentru uz intern


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:for office use only
Romanian translation:pentru uz intern
Entered by: dorinam

13:37 Aug 6, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: for office use only
(apare într-un formular)
dorinam
pentru uz intern
Explanation:
ex:
PENTRU UZ INTERN – NU COMPLETAŢI. NIMIC ÎN ACEASTĂ SECŢIUNE! ...
http://tinyurl.com/27u54j7

Nenumarate exemple.
Selected response from:

Sandra& Kenneth
Israel
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11pentru uz intern
Sandra& Kenneth
4 +4doar/exclusiv pentru uzul biroului
Veronica Lupascu
5 +1sectiune din formular care nu trebuie completata decat de cei din compania respectivaxxxserbanica
5 +1spaţiu/loc rezervat biroului
Annamaria Amik


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
doar/exclusiv pentru uzul biroului


Explanation:
Doar pentru uzul biroului - Nu completaţi în acest spaţiu
Data primirii cererii:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:eqQYK3l...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2010-08-06 13:48:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ca în sintagma "doar pentru uz oficial" - for official use only
http://www.google.com/search?hl=en&rlz=1C1GGGE_enCY355CY355&...

Veronica Lupascu
Netherlands
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantinos Faridis: ναι ...ειναι στην Μακεδονική διάλεκτο όπου το Β αντικαθιστούσε το Φ. Φερενίκη δηλαδή...
30 mins
  -> Βασικά είναι Βερονίκα, ελληνικό όνομα (από το "φέρνω νίκη", δηλαδή είναι το γιότα που τονίζεται) - Ευχαριστώ!

agree  mariailaria
53 mins
  -> Multumesc!

agree  xxxMMUK: Cu plăcere!
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Angela Öhrman
8 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sectiune din formular care nu trebuie completata decat de cei din compania respectiva


Explanation:
In acest caz este vorba despre o sectiune din acel formular care nu trebuie completata decat de cei din compania respectiva.


    Reference: http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=2010052110180...
xxxserbanica
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMMUK: Cu siguranță!
1 hr

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
spaţiu/loc rezervat biroului


Explanation:
Aceasta este formula obişnuită din formulare.
DACĂ într-adevăr e vorba de o rubrică rezervată biroului, şi nu este un formular care se foloseşte doar la nivel intern.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-08-06 15:46:34 GMT)
--------------------------------------------------

Pe formularele D300 (Decont TVA) şi D394 (Declaraţie informativă privind livrările/achiziţiile pe teritoriul naţional) la rubrica respectivă scrie: Loc rezervat organului fiscal. În altele, scrie: Se completează de organul fiscal etc.

Annamaria Amik
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 188

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anailui22: spaţiu rezervat biroului
17 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
pentru uz intern


Explanation:
ex:
PENTRU UZ INTERN – NU COMPLETAŢI. NIMIC ÎN ACEASTĂ SECŢIUNE! ...
http://tinyurl.com/27u54j7

Nenumarate exemple.

Sandra& Kenneth
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 62
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mihaela.: absolut!
19 mins
  -> Multumesc!

agree  George Colibaba
37 mins
  -> Multumesc!

agree  Buflitel
13 hrs
  -> Multumesc!

agree  Bogdan Burghelea
14 hrs
  -> Multumesc!

agree  Denise Idel
15 hrs
  -> Multumesc!

agree  mischa_ro
15 hrs
  -> Multumesc!

agree  Maria Diaconu
16 hrs
  -> Multumesc!

agree  Georgiana Vasilescu
1 day0 min
  -> Multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
1 day3 hrs
  -> Multumesc!

agree  Tradeuro Language Services
2 days22 hrs
  -> Multumesc!

agree  Adina D
4 days
  -> Multumesc!