KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

default

Romanian translation: neprezentare


11:19 Dec 1, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: default
Intr-un proces de divort
... a default having been entered against the defendant X
anielacluj
Romania
Romanian translation:neprezentare
Explanation:
Din câte știu, în termeni juridici, „default” se referă la neprezentare, lipsa de la înfățișare:

de·fault (d-fôlt)
2. Law: Failure to make a required court appearance.

http://www.thefreedictionary.com/default
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2neprezentare
Florin Ular
4neîndeplinire a unei obligaţii
Cosmin Băduleţeanu
3încălcare
Alexandranow


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
neîndeplinire a unei obligaţii


Explanation:
... neîndeplinirea unei obligaţii legale fiind imputată pârâtului...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Default_(law)
Cosmin Băduleţeanu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
încălcare


Explanation:
o variantă

Alexandranow
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Annamaria Amik: adică "o încălcare a fost introdusă împotriva lui X"....?
29 mins
  -> nu, e vorba despre încălcare, în sensul că nu s-a îndepinit ceva , o datorie etc...încălcare a unei reguli

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
neprezentare


Explanation:
Din câte știu, în termeni juridici, „default” se referă la neprezentare, lipsa de la înfățișare:

de·fault (d-fôlt)
2. Law: Failure to make a required court appearance.

http://www.thefreedictionary.com/default

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 95
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: multumesc, cred ca se potriveste cel mai bine


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Annamaria Amik: se pare că aceasta este soluţia corectă: http://www.ehow.com/facts_5988749_entry-default-legal-separa...
4 hrs

agree  Monica Contolencu
10 hrs