KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

offence of going equipped for theft

Romanian translation: Infractiunea de detinere de mijloace pentru savarsirea unui furt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:offence of going equipped for theft
Romanian translation:Infractiunea de detinere de mijloace pentru savarsirea unui furt
Entered by: Diana Coada

17:43 Dec 15, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: offence of going equipped for theft
Va multumesc pentru ajutor!
Diana Coada
United Kingdom
Infractiunea de detinere de mijloace pentru savarsirea unui furt
Explanation:
Ex.: Inculpatul a fost condamnat pentru savarsirea infractiunii de detinere ilegala de arme cu care intentiona sa comita un furt.
Selected response from:

GGruia
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Infractiunea de detinere de mijloace pentru savarsirea unui furtGGruia
4 +2detinerea mijloacelor pentru savarsirea infractiunii de furt
Carmen Lapadat
5Detinerea de mijloace in vederea inlesnirii savarsirii infractiunii de furtEmilio Coroianu
4 +1deţinerea de instrumente de efracţietradetrek
Summary of reference entries provided
going equippedCristina C.

Discussion entries: 11





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Infractiunea de detinere de mijloace pentru savarsirea unui furt


Explanation:
Ex.: Inculpatul a fost condamnat pentru savarsirea infractiunii de detinere ilegala de arme cu care intentiona sa comita un furt.

GGruia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 46
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: nu sunt de acord cu exemplul dat,fiindcă aceasta este o infracțiune de sine-stătătoare (art.342 CP.), pe când aici avem un paragraf(1) sub infracțiunea de furt
4 hrs

agree  Julia Prazsmary: așa e bine, reflectă faptul că deținerea mijloacelor în sine este considerată infracțiunea aici - mă rog ”infracțiunea de deținere a mijloacelor pentru săvârșirea unui furt”, să nu avem doi de ”de” în frază - cu toate că e limbaj juridic :)
10 hrs

agree  Cosmin Băduleţeanu
17 hrs

agree  camelia cos
18 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day 1 hr

agree  Claudia Coja: Desi parerea mea e ca, in loc sa postati la o ora si jumatate o solutie aproape identica celei postate de Carmen, ar fi fost firesc sa ii acordati ''agree" si sa sugerati completarea.
1 day 3 hrs

agree  Monica Contolencu
2 days 11 hrs

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
detinerea mijloacelor pentru savarsirea infractiunii de furt


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 13 ore (2010-12-16 07:32:20 GMT)
--------------------------------------------------

sau - faza preparatorie a infractiunii ce consta in detinerea mijloacelor pentru savarsirea furtului ( tinand seama de faptul ca furtul nu este consumat )

Carmen Lapadat
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth
6 hrs

agree  Alexandranow
12 hrs

disagree  Julia Prazsmary: aici infracțiunea se referă la deținerea mijloacelor
12 hrs
  -> In primul rand , furtul reprezinta infractiune- este de la sine inteles ca si detinerea mijloacelor prin care se savarste furtul reprezinta tot infractiune ; Am evitat redundanta :) !

agree  Claudia Coja
1 day 6 hrs

2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
deţinerea de instrumente de efracţie


Explanation:
Se poate folosi atunci când e vorba de furt prin efracţie.

Este o variantă a furtului.

tradetrek
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: legea consideră infracțiune și deținerea unei pungi (dacă citești cu atenție explicațiile de pe internet)
13 hrs

1199 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Detinerea de mijloace in vederea inlesnirii savarsirii infractiunii de furt


Explanation:
Stiu ca s-a despicat deja firul in 40, dar asta este o alta varianta care poate fi acceptata.

Emilio Coroianu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




Reference comments


15 hrs
Reference: going equipped

Reference information:
"savârsirea infractiunii de a avea asupra sa, în locuri publice, un obiect taietor-întepator..."
"ar fi purtat un cutit asupra sa in locuri publice, ..."

Cristina C.
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 54

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
neutral  liviu roth: acestea sunt infracțiuni sau contravenții de sine-stătătoare. vezi discussion
2 days 17 hrs