KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

mock trial

Romanian translation: simulare de proces


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mock trial
Romanian translation:simulare de proces
Entered by: Angela Vasilescu (Autzulatos)

12:15 Sep 22, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: mock trial
Students will be required to complete a moot in groups (of normally 2 teams of 2 students).

The topic of the moot will require students to:

 Develop an understanding of one or more areas of law within the seven Foundations of Legal Knowledge not previously studied.

 Analyse, evaluate and argue the law as applied.

 Undertake independent research.

The task will require the groups to submit at least one piece of written work and deliver at least one presentation in the form of a mock trial.
R C
simulare de proces
Explanation:
in general, pentru "mock" in acest context se foloseste "simulare"

o alta varianta ar fi "pseudo-proces"
pe aceasta am vazut-o in subtitrarea unui bine-cunoscut serial cu avocati, varianta care mi s-a parut foarte buna


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2011-09-22 12:25:24 GMT)
--------------------------------------------------

iata o referinta pentru cele de mai sus
http://drept.sapientia.ro/ro/viata-studenteasca/intalnirea-a...
Selected response from:

Angela Vasilescu (Autzulatos)
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8simulare de procesAngela Vasilescu (Autzulatos)
5 +1simulacru de proces/inscenare juridica
Isabela Andrian
5 -1Repetitie in vederea sustinerii unui procesxxxMarian Popa


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
simulacru de proces/inscenare juridica


Explanation:
http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=8148001

http://en.wikipedia.org/wiki/Mock_trial

Isabela Andrian
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Coada
1 min
  -> Multumesc!

agree  adinag
3 mins
  -> Multumesc!

neutral  Mihaela Buruiana: Cred că simulacru şi înscenare au conotaţii negative, or aici este vorba despre un exerciţiu, nu despre un proces ratat.
8 mins

neutral  Sandra& Kenneth: De acord cu Mihaela pt. ambii termeni
14 mins

disagree  xxxMarian Popa: Repetitie in vederea sustinerii unui proces
10 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
simulare de proces


Explanation:
in general, pentru "mock" in acest context se foloseste "simulare"

o alta varianta ar fi "pseudo-proces"
pe aceasta am vazut-o in subtitrarea unui bine-cunoscut serial cu avocati, varianta care mi s-a parut foarte buna


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2011-09-22 12:25:24 GMT)
--------------------------------------------------

iata o referinta pentru cele de mai sus
http://drept.sapientia.ro/ro/viata-studenteasca/intalnirea-a...

Angela Vasilescu (Autzulatos)
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Iercoşan
3 mins
  -> multumesc frumos

agree  Mihaela Buruiana
5 mins
  -> multumesc frumos

agree  toma_cristina
1 hr
  -> multumesc

agree  George Colibaba
2 hrs
  -> multumesc frumos

agree  Oana Clapa
4 hrs
  -> multumesc frumos

agree  Cosmin Băduleţeanu
8 hrs
  -> multumesc

disagree  xxxMarian Popa: Vedeti explicatia
10 hrs
  -> explicatia dvs rezuma exact ce am zis

agree  Cristiana Coblis
1 day 22 hrs
  -> multumesc frumos

agree  Lia Sabau
2 days 1 hr
  -> multumesc frumos

agree  liviu roth
2 days 12 hrs
  -> multumesc frumos

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Repetitie in vederea sustinerii unui proces


Explanation:
Lucrez in domeniul juridic de zece ani in SUA si pot spune cu cea mai mare siguranta ca "Mock Trial" se refera la sesiuni pregatitoare care se organizeaza in special cu avocati stagiari pentru a ii pregati pentr a pleda in fata Curtii. "Mock" se refera bineinteles la un simulacru, ceea ce si are loc - se aleg martori, judecator, jurati, stenograf, etc numai ca totul este organizat ca o sesiune de pregatire, nu e real

xxxMarian Popa
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Angela Vasilescu (Autzulatos): pai exact asta ziceam si eu - "nu e real", deci este o simulare, nu vad unde am gresit.
5 hrs
  -> Am vrut doar sa atrag atentia ca nu este un proces inscenat ci pur si simplu o sesiune de pregatire; Nu am vrut sa jignesc pe nimeni.

neutral  liviu roth: și cum explici ”mock trial” la facultatea de drept ? La U Penn au o sală care se numește Moot Hall pt. mock trials pt. studenți .Perfect ! Și când are loc susținerea procesului? În viitorul apropiat sau în 2-3 ani ?
2 days 2 hrs
  -> Nu cred ca inteleg exact daca intrebarea imi este adresata si sensul ei, dar explicatia este similara - "mock Trial" este parte integranta din pregatirea de viitor avocat - face parte din "practica" cum era o data la scoala si la noi