KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

My commission expires with life

Romanian translation: valabila pe timpul vietii


15:32 Feb 7, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Procura UK
English term or phrase: My commission expires with life
La sfarsitul unei procuri, dupa semnatura urmeaza aceasta expresie "My commission expires with life". Stiu la ce se refera, insa nu pot da o formulare corecta.
Tatiana Bejan
Romania
Romanian translation:valabila pe timpul vietii
Explanation:
Propun varianta : Aceasta imputernicire este valabila pe timpul vietii/ pe viata (mai informal).
Selected response from:

Laura Singiorzan
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2valabila pe timpul vietii
Laura Singiorzan
3 +1mandatul meu/ numirea mea este valabila pe viatacrystal25
4mandatat (autorizat) pe termen nelimitatAB_DW
3Mandatul meu este viager
Madalina Murariu


Discussion entries: 2





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
my commission expires with life
valabila pe timpul vietii


Explanation:
Propun varianta : Aceasta imputernicire este valabila pe timpul vietii/ pe viata (mai informal).

Example sentence(s):
  • "Clauza de imputernicire este valabila numai pe timpul vietii titularului."

    Reference: http://www.conso.ro/sfatul-expertului/2234/Ce-diferenta-este...
Laura Singiorzan
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Madalina Murariu: "commission" aici nu inseamna "imputernicire" ci "mandat"
3 mins

agree  Marcella Magda: mandat
15 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
my commission expires with life
Mandatul meu este viager


Explanation:
eu as propune aceasta varianta, nu stiu daca este cea mai potrivita

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2012-02-07 16:29:23 GMT)
--------------------------------------------------

probabil ca textul face parte din textul unei stampile depuse de un notar...corect?

Madalina Murariu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
my commission expires with life
mandatul meu/ numirea mea este valabila pe viata


Explanation:
Un notar european este numit pe viata. In schimb, unui notar american i se acorda un mandat limitat in timp, care se poate reinnoi.


    Reference: http://www.nj.gov/treasury/revenue/dcr/pdforms/notapp.pdf
    Reference: http://www.mi.gov/documents/sos/Application_for_Michigan_Not...
crystal25
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
1 hr
  -> Thank you, Ovidiu

18 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
my commission expires with life
mandatat (autorizat) pe termen nelimitat


Explanation:
sau "Mandatul meu este valabil pe termen nelimitat."

Mi se pare mai elegant daca se renunta la traducerea lui "life" ad literam (pe viata, in timpul vietii etc.)... Just a thought.

AB_DW
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4