KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

Prison Service race relations policy statement

Romanian translation: Conform politicii relatiilor inter-rasiale din cadrul Administratiei Penitenciarelor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Prison Service race relations policy statement
Romanian translation:Conform politicii relatiilor inter-rasiale din cadrul Administratiei Penitenciarelor
Entered by: francisionatan

23:57 Feb 21, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Criminal Law
English term or phrase: Prison Service race relations policy statement
Broşura introductivă a unui pnitenciar din Marea Britanie:

"The IEP scheme aims to -
[...]
Provide a system which does not discriminate on the basis of colour, race, nationality, ethnic or national origin or religion as per the Prison Service race relations policy statement."

Incercarea mea: Declaratia Serviciului Penitenciarului cu privire la relatiile inter-rasiale.

Va multumesc
Brindusa Simionescu
United Kingdom
Conform politicii relatiilor inter-rasiale din cadrul Administratiei Penitenciarelor
Explanation:
Localizarea confera mai multa logica traducerii
Selected response from:

francisionatan
United Kingdom
Grading comment
multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Conform politicii relatiilor inter-rasiale din cadrul Administratiei Penitenciarelor
francisionatan
4 +1Declaratia referitoare la politica inter-rasiala din cadrul Administratiei Penitenciarelor
Ioana Popa


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prison service race relations policy statement
Conform politicii relatiilor inter-rasiale din cadrul Administratiei Penitenciarelor


Explanation:
Localizarea confera mai multa logica traducerii

Example sentence(s):
  • Programul IEP intentioneaza sa ofere un sistem ... conform politicii inter-rasiale din cadrul Administratiei penitenciarelor
francisionatan
United Kingdom
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 39
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Claudia Coja: Declarația privind politica relațiilor inter-rasiale... (fiind vorba de titlul documentului)
10 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prison service race relations policy statement
Declaratia referitoare la politica inter-rasiala din cadrul Administratiei Penitenciarelor


Explanation:
M-as fi asteptat ca toate cuvintele care compun acest titlu in textul-sursa sa fie scrise cu majuscule, cel putin asta e regula in engleza. In loc de "referitoare la" se poate desigur zice si "cu privire la" sau "privind".

Ioana Popa
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cosmin Băduleţeanu: Cu completarea 'politica RELAŢIILOR inter-rasiale'
1 day9 hrs
  -> Multumesc mult! Asa este, am omis "relatiilor".