God forbid

Romanian translation: In nefericitul caz/in nefericita situatie in care

English term or phrase:God forbid
Romanian translation:In nefericitul caz/in nefericita situatie in care
Entered by: Andreea Sepi

09:39 Apr 11, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Dispoziții testamentare
English term or phrase: God forbid
Traducerea unui testament.

Testamentele standard in Israel includ expresia ”God forbid” (în ebraică), pt. a clarifica ce dispun în cazul decesului unuia sau mai multor moștenitori.

Adică ceva în genul: În cazul în care, ferească Domnul, etc.

Cum pot exprima eu această idee ca să nu sune straniu in lb. română?


Vă mulțumesc pt. sugestii!
Sandra& Kenneth
Israel
In nefericitul caz/in nefericita situatie in care
Explanation:
In eventualitatea in care
Selected response from:

Andreea Sepi
Germany
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ferească Dumnezeu
Mihaela Ghitescu
4 +1In nefericitul caz/in nefericita situatie in care
Andreea Sepi
4În situația nefericita în care
adami
Summary of reference entries provided
In eventualitatea in care?
Andreea Sepi

Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
god forbid
Ferească Dumnezeu


Explanation:
O sugestie.

Mihaela Ghitescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc pentru sugestie


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
9 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
god forbid
In nefericitul caz/in nefericita situatie in care


Explanation:
In eventualitatea in care

Andreea Sepi
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 56
Grading comment
Mulțumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Reea-Silvia Podeanu: desi in mod normal „God forbid” se traduce „Doamne fereste!”
7 days

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
god forbid
În situația nefericita în care


Explanation:
Sau 'în cazul în care, din nefericire,....' Formule acceptate in limbajul formal romanesc, cu un minim grad de patetism...

adami
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 61
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc pentru sugestie!





Reference comments


2 mins peer agreement (net): +1
Reference: In eventualitatea in care?

Reference information:
In nefericitul caz/nefericita situatie in care

Andreea Sepi
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 56
Note to reference poster
Asker: Excelentă idee, Propune, te rog, sugestia ca răspuns!


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Manuela Ciuruc
3 hrs