KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

under the power given to him

Romanian translation: prin autoritatea cu care a fost investit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:under the power given to him
Romanian translation:prin autoritatea cu care a fost investit
Entered by: Cristiana Coblis

20:14 Oct 28, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents / legal, puteri constitutionale
English term or phrase: under the power given to him
The regulations in Table A as prescribed by the Secretary of State under the power given to him in section 8 of the Companies Act 1985 shall not apply to the Company.

Este o formulare foarte legala si as avea nevoie de o sugestie in acest sens.
Cristiana Coblis
Romania
prin autoritatea cu care a fost investit
Explanation:
o sugestie

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 20:32:40 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Preferand o solutie demagogica si populista, primarul municipiului Cluj Napoca se situeaza la limitele legalitatii, confundand autoritatea cu care a fost investit de catre stat cu rolul de actor politic si de agent propagandistic al formatiunii din care face parte.

http://www.guv.ro/presa/discursuri/200111/decl-011105-map-fu...
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
Exact ce cautam!Multzam fain!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prin autoritatea cu care a fost investit
Cristina Moldovan do Amaral
5in conformitate cu puterile /atributiile care i-au fost conferiteMaricica W.


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
in conformitate cu puterile /atributiile care i-au fost conferite


Explanation:

HTH


Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prin autoritatea cu care a fost investit


Explanation:
o sugestie

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 20:32:40 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Preferand o solutie demagogica si populista, primarul municipiului Cluj Napoca se situeaza la limitele legalitatii, confundand autoritatea cu care a fost investit de catre stat cu rolul de actor politic si de agent propagandistic al formatiunii din care face parte.

http://www.guv.ro/presa/discursuri/200111/decl-011105-map-fu...

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515
Grading comment
Exact ce cautam!Multzam fain!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  felicia_za
10 hrs