visa linking number

Romanian translation: numar de referinta (număr de referinţă)

English term or phrase:visa linking number
Romanian translation:numar de referinta (număr de referinţă)
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

14:47 Jan 18, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents / vize
English term or phrase: visa linking number
Subsequently, a Visa Linking Number will be issued to the foreign employee, to enable him to obtain an Entrance Visa so that he can take up his employment duties.

CU multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
numar de referinta
Explanation:
pe baza caruia i se va acorda viza

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 18:35:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Am gasit acum si formularul de viza al Ambas. RO la Wahington:
http://www.roembus.org/english/services/formulare/viza-en.PD...

Sus, in dreapta scrie *Nr. Ref.*
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2numar de referinta
Susanna & Christian Popescu GbR
4 +2Try this...
danv


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Try this...


Explanation:
( ... )
Apoi angajatului strain i sa va distribui un nr. de inregistrare (al vizei n.a.), pentru a i se facilita obtinerea unei vize de intrare, in asa fel incit sa-si inceapa contractul.

danv
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  raulciceu: hello, Tweety
6 hrs

agree  Tehno: Numar de inregistrare.
1 day 6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
numar de referinta


Explanation:
pe baza caruia i se va acorda viza

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 18:35:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Am gasit acum si formularul de viza al Ambas. RO la Wahington:
http://www.roembus.org/english/services/formulare/viza-en.PD...

Sus, in dreapta scrie *Nr. Ref.*

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: suna plauzibil
1 hr
  -> multumesc , Elvira

agree  Cristiana Coblis
1 day 52 mins
  -> multumesc