KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

certificate of filing a distinctive trade

Romanian translation: certificat de inregistrare a marcii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:certificate of filing a distinctive trade
Romanian translation:certificat de inregistrare a marcii
Entered by: Irene S.

18:47 Dec 4, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: certificate of filing a distinctive trade
Certificate of filing a distinctive trade or industrial mark.

TIA
Irene S.
certificat de inregistrare a marcii
Explanation:
Legislatia romana consacra numai marci comerciale; acestea includ si marcile industriale. De aceea, nu este corecta distinctia intre cele doua.


Aranjamentul de la Madrid permite inregistrarea internationala a unei marci, intr-o tara sau mai multe tari membre ale acestui aranjament, printr-o cerere unica, depusa la Organizatia Mondiala a Proprietatii Intelectuale, situata la Geneva, cu conditia ca aceasta marca sa fie inscrisa in registrul marcilor inregistrate din Romania (sa aiba certificat de inregistrare). Durata protectiei obtinute in baza Aranjamentului de la Madrid este de 10 sau 20 de ani in functie de optiunea titularului.

Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
Multumesc si Cristinei, si Ancai.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1certificat/ adeverinta de inregistrare
Cristina Moldovan do Amaral
5certificat de inregistrare a marciiMaricica W.
4dovada inregistrariiAnca Nitu


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
certificat/ adeverinta de inregistrare


Explanation:
a une marci comerciale sau industriale

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
4 mins
  -> multumesc, Anca

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dovada inregistrarii


Explanation:
unui document, marci inregistrate, sau unei afaceri etc..
uite exemple:
http://www.ahcuah.com/lawsuit/certfil.htm
http://www.google.ca/search?q=cache:QO7ISXMyJ5gJ:resources.c...
http://references.angdatingdaan.org/references/IND/IND000008...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
certificat de inregistrare a marcii


Explanation:
Legislatia romana consacra numai marci comerciale; acestea includ si marcile industriale. De aceea, nu este corecta distinctia intre cele doua.


Aranjamentul de la Madrid permite inregistrarea internationala a unei marci, intr-o tara sau mai multe tari membre ale acestui aranjament, printr-o cerere unica, depusa la Organizatia Mondiala a Proprietatii Intelectuale, situata la Geneva, cu conditia ca aceasta marca sa fie inscrisa in registrul marcilor inregistrate din Romania (sa aiba certificat de inregistrare). Durata protectiei obtinute in baza Aranjamentului de la Madrid este de 10 sau 20 de ani in functie de optiunea titularului.




    Reference: http://www.osim.ro/marci/infmarra.htm
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359
Grading comment
Multumesc si Cristinei, si Ancai.