KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

household panel

Romanian translation: Grupul de discutii al Comunitatii Europene privind gospodariile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:European Commission Household Panel
Romanian translation:Grupul de discutii al Comunitatii Europene privind gospodariile
Entered by: corin

04:42 Oct 11, 2001
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: household panel
European Community Household Panel (ECHP): Methods, Vol. 1
Survey Questionnaires, Waves 1-3
Oana Dorobantu
Romania
Grupul de discutii al Comunitatii Europene privind familiile ...
Explanation:
... or even:

"Panelul Comunitatii Europene privind familiile"

As strange as it may sound to the ears of a Romanian, this term seems to have become a commonplace in the Euro-jargon spoken in Bucharest...

However, I'd stick to the first variant if we consider the definition of panel Webster: "a group of persons gathered to conduct a public discussion, judge a contest, or the like: a panel of experts".

Selected response from:

corin
Grading comment
O sa raman si eu la termenul "gospodarii" pentru ca in tot documentul sunt referiri la familiile din households.
Eu pusesem "panelul" si asteptam o confirmare. M-am bazat pe franceza, unde a fost adoptat tot termenul englezesc de panel, ori noi suntem mult mai deschisi "imprumuturilor".
Va multumesc pentru raspuns
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1Grupul de discutii al Comunitatii Europene privind familiile ...
corin
4 -1Comisia pentru gospodarii
A.Albu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Comisia pentru gospodarii


Explanation:
Comisia Comunitatii Europene pentru gospodarii

in franceza: Panel de menages

A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  corin: ... Pe de alta parte, nu pot sa fiu de acord cu "Comisie". Vezi mai jos.
19 mins
  -> de acord; adevarul este probabil somwhere in-between...

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Grupul de discutii al Comunitatii Europene privind familiile ...


Explanation:
... or even:

"Panelul Comunitatii Europene privind familiile"

As strange as it may sound to the ears of a Romanian, this term seems to have become a commonplace in the Euro-jargon spoken in Bucharest...

However, I'd stick to the first variant if we consider the definition of panel Webster: "a group of persons gathered to conduct a public discussion, judge a contest, or the like: a panel of experts".




    Reference: http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?panel
corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77
Grading comment
O sa raman si eu la termenul "gospodarii" pentru ca in tot documentul sunt referiri la familiile din households.
Eu pusesem "panelul" si asteptam o confirmare. M-am bazat pe franceza, unde a fost adoptat tot termenul englezesc de panel, ori noi suntem mult mai deschisi "imprumuturilor".
Va multumesc pentru raspuns

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  A.Albu: in textul citat intalnim "families living in private households" - deci familii care locuiesc in gospodarii private...
6 mins
  -> In contextul dat sunt de acord cu "gospodarii". Eu m-am bazat pe numele ECHP din IT si ES cu referire la familii...