KudoZ home » English to Romanian » Law: Taxation & Customs

Hereof due:

Romanian translation: (suma) datorata prin prezenta:


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hereof due:
Romanian translation:(suma) datorata prin prezenta:
Entered by: Dana_C

13:08 Nov 27, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: Hereof due:
Formula apare pe o factura exact asa: "Hereof due:"
Dana_C
Romania
(suma) datorata prin prezenta:
Explanation:
http://dictionary.infoplease.com/hereof
http://thinkexist.com/dictionary/meaning/due/
'due' mai are si intelesul de ' datorat', nu neaparat scadent

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-27 14:29:30 GMT)
--------------------------------------------------

sau chiar ' de plata'
Selected response from:

Rose Marie Matei
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8(suma) datorata prin prezenta:
Rose Marie Matei
3scadenţă/scadentă în:
Sigina


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hereof due:
scadenţă/scadentă în:


Explanation:
Aşa cred, dacă nu ne spui mai mult...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-11-27 13:21:09 GMT)
--------------------------------------------------

sau cu scadenţă/scadentă pe

Sigina
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
hereof due:
(suma) datorata prin prezenta:


Explanation:
http://dictionary.infoplease.com/hereof
http://thinkexist.com/dictionary/meaning/due/
'due' mai are si intelesul de ' datorat', nu neaparat scadent

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-27 14:29:30 GMT)
--------------------------------------------------

sau chiar ' de plata'

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc mult
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: in "legalese", "hereof," "hereby" se traduc cum ai scris
5 mins
  -> Multumesc

agree  Ana Andronache
1 hr
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Lucica Abil
3 hrs
  -> Multumesc

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristina Bolohan
17 hrs
  -> Multumesc

agree  Tradeuro Language Services
2 days7 hrs
  -> Multumesc

agree  Georgiana Vasilescu
3 days8 hrs
  -> Multumesc