KudoZ home » English to Romanian » Livestock / Animal Husbandry

slaughtering plant

Romanian translation: instalaţie de sacrificare (a animalelor sau a animalului în cauză-ovine/porcine etc.)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slaughtering plant
Romanian translation:instalaţie de sacrificare (a animalelor sau a animalului în cauză-ovine/porcine etc.)
Entered by: Bianca Fogarasi

08:22 Mar 27, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: slaughtering plant
Bună dimineaţa,

Îmi puteţi confirma dacă termenul se poate traduce prin linie tehnologică de sacrificare (a animalelor)?

Vă mulţumesc anticipat pentru răspunsuri / variante.
Iulia Goras
instalaţie de sacrificare (a animalelor sau a animalului în cauză-ovine/porcine etc.)
Explanation:
http://www.infoaliment.ro/9/alimentatie/abatoare de ovine.ht...
Descriere: diana este unul dintre cei mai mari producatori de preparate din carne din zona olteniei. ***abator propriu pentru sacrificare vita, porc si oaie.*** retea proprie de distributie si desfacere.

abator transare si sacrificare animale de carne (vite,porcine,taurine,ovine)

http://www.roportal.ro/anunturi/anunt/Vand_instalatie_3YZ2Q....
Societate vinde ***instalatie completa pentru abator in vederea sacrificarii si prelucrarii curcanilor.***

http://66.102.9.104/search?q=cache:ScJQ0HfEo58J:www.rgic.ro/...

Masura 1.1 Proiect SAPARD
- *Instalatie de* pasteurizare
- Aparatura de monitorizare a calitatii laptelui
- *Instalatie de* ambalare a laptelui in pungi de 1l, cu monitorizarea greutatii
- *Instalatie de* refrigerare [...]

Societate comerciala pe actiuni (SA)
Carne, produse din carne si oua “ Infiintare abator de pui ”
Obiectul investitiei: **Realizarea constructiei si dotarea acesteia cu instalatii si echipamente:**

- ***O instalatie completa de sacrificare, oparire, curatare si transare – capacitate medie orara de 5.000 de capete;***
- Camera frigorifica – capacitate: 20 tone;
- Laborator propriu de analiza si control al materiei prime si produselor obtinute;
- *Instalatie de* ambalat cu banda transportatoare si echipament de etichetare.


DE ACORD şi cu „linie tehnologică de sacrificare (a animalelor)” - tot la instalaţii şi echipamente se referă.
http://www.google.ro/search?q=”linie tehnologica de”&hl=fr
Selected response from:

Bianca Fogarasi
Grading comment
Mulţumesc, Bianca. Merg pe variant ata. Dacă era vorba de abator, i-ar fi spus slaughterhouse. Iar francezii i-au spus installation d'abbatage şi nu abbatoir.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3abator
Antonia Toth
5instalaţie de sacrificare (a animalelor sau a animalului în cauză-ovine/porcine etc.)Bianca Fogarasi


Discussion entries: 7





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
abator


Explanation:
termenul consacrat

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Acesta este termenul consacrat. Dar mă refer la instalaţiile în sine (echivalentul în franceză este installation d'abbatage).


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bianca Fogarasi
30 mins

agree  Monika Silea
30 mins

agree  lucca
46 mins

58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
instalaţie de sacrificare (a animalelor sau a animalului în cauză-ovine/porcine etc.)


Explanation:
http://www.infoaliment.ro/9/alimentatie/abatoare de ovine.ht...
Descriere: diana este unul dintre cei mai mari producatori de preparate din carne din zona olteniei. ***abator propriu pentru sacrificare vita, porc si oaie.*** retea proprie de distributie si desfacere.

abator transare si sacrificare animale de carne (vite,porcine,taurine,ovine)

http://www.roportal.ro/anunturi/anunt/Vand_instalatie_3YZ2Q....
Societate vinde ***instalatie completa pentru abator in vederea sacrificarii si prelucrarii curcanilor.***

http://66.102.9.104/search?q=cache:ScJQ0HfEo58J:www.rgic.ro/...

Masura 1.1 Proiect SAPARD
- *Instalatie de* pasteurizare
- Aparatura de monitorizare a calitatii laptelui
- *Instalatie de* ambalare a laptelui in pungi de 1l, cu monitorizarea greutatii
- *Instalatie de* refrigerare [...]

Societate comerciala pe actiuni (SA)
Carne, produse din carne si oua “ Infiintare abator de pui ”
Obiectul investitiei: **Realizarea constructiei si dotarea acesteia cu instalatii si echipamente:**

- ***O instalatie completa de sacrificare, oparire, curatare si transare – capacitate medie orara de 5.000 de capete;***
- Camera frigorifica – capacitate: 20 tone;
- Laborator propriu de analiza si control al materiei prime si produselor obtinute;
- *Instalatie de* ambalat cu banda transportatoare si echipament de etichetare.


DE ACORD şi cu „linie tehnologică de sacrificare (a animalelor)” - tot la instalaţii şi echipamente se referă.
http://www.google.ro/search?q=”linie tehnologica de”&hl=fr

Bianca Fogarasi
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc, Bianca. Merg pe variant ata. Dacă era vorba de abator, i-ar fi spus slaughterhouse. Iar francezii i-au spus installation d'abbatage şi nu abbatoir.