KudoZ home » English to Romanian » Management

Cost allocator

Romanian translation: Manager Costuri

13:23 Oct 25, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Management / pozitie manageriala
English term or phrase: Cost allocator
Am gasit un singur context relevant pe net (in rest in materialul meu este denumirea postului):

The person is given significant power to control the distribution of resources, and even if that person might do the job well (in accord with benefit-cost principles) there might be objections on equity grounds or simply that the distribution would be changed (from that which would be operative under the status quo) to such an extent that the affected parties might not accept a demand revealing regime.
Jozsef Gal
Romanian translation:Manager Costuri
Explanation:
Ar putea fi un echivalent pentru ceea ce cauti.

MANAGER COSTURI : SC Impact SA

Tipul ofertei Full-time
Denumirea firmei SC Impact SA
Oras(e) BUCURESTI
Domeniile ofertei Finante/Contab.
Data introducerii 2005-03-11

Afiseaza datele si alte anunturi ale firmei SC Impact SA

Descrierea firmei:

IMPACT SA este o societate comerciala pe actiuni, cu capital integral privat ce activeaza in domeniul constructiei de locuinte. A fost infiintata in anul 1991, prin subscriptie publica. Incepand din anul 1996 este cotata la Bursa Romana de Valori Bucuresti, iar din 1998 este membru al National Association of Home Builders - USA. Participa activ la evenimentele importante din domeniul imobiliar atat din tara cat si din strainatate.
Principalele categorii de servicii oferite sunt dezvoltarea si contractarea de locuinte (vile Deluxe, Prestige - accesibile, Freedom - de lemn, vile la rosu)in propriile ansambluri rezidentiale, comercializarea materialelor si sistemelor de constructii, precum si productia de materiale de constructii prefabricate.

Descrierea postului:

Analiza veniturilor si cheltuielilor aferente contractelor de executie in constructii conform IAS 11.
Analiza bugetelor directiilor si urmarirea incadrarii in buget.
Coordonarea activitatii economistilor de proiecte.
Calculul si analiza indicatorilor de costuri specifici activitatii de constructii.
Realizarea corespondentei intre cheltuielile totale din contabilitate si cheltuielile repartizate pe directii.

Cerinte:

Studii economice;
Specializare in control si analiza costuri si bugete;
Experienta in domeniu minim 1 an;
Cunostinte contabilitate;
Cunostinte calculator(Office, Excel-nivel avansat).

Oferta (bonusuri, beneficii):

Se ofera pachet salarial motivant

bestjobs.neogen.ro/locuri-de-munca-manager-costuri/61980

Referinta se vede numai in cache, de aceea am citat-o pe toata.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Da, vazui si eu denumirea folosita pe bestjobs. Pana la urma m-am hotarat pentru "Manager Evaluare Costuri" (o umbra de indoiala mai persista - poate o fi existand si o traducere canonica, mai scurta, mai buna...). Multumesc pentru efortul si ajutorul fiecaruia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4distribuitor / determinator al costurilor / cheltuielilor
lucca
3 +1gestionarea repartizarii costurilor / responsabil cu repartizarea costurilor
Andreea Sepi
3Manager Costuri
Maria Diaconu


Discussion entries: 5





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cost allocator
distribuitor / determinator al costurilor / cheltuielilor


Explanation:
Cel care spune: din costul produsului nostru, 60% apartine productiei, 10% sectiei de design, 20% marketingului, 10% overhead (nu e decat un exemplu).


    Reference: http://www.crgroup.com/AddOnsForGreatPlains/CostAllocator.cf...
lucca
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maria Diaconu: in referinta citata, este vorba de un software, nu de o pozitie manageriala, dar sa vedem ce mai spune si askerul
7 mins

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cost allocator
Manager Costuri


Explanation:
Ar putea fi un echivalent pentru ceea ce cauti.

MANAGER COSTURI : SC Impact SA

Tipul ofertei Full-time
Denumirea firmei SC Impact SA
Oras(e) BUCURESTI
Domeniile ofertei Finante/Contab.
Data introducerii 2005-03-11

Afiseaza datele si alte anunturi ale firmei SC Impact SA

Descrierea firmei:

IMPACT SA este o societate comerciala pe actiuni, cu capital integral privat ce activeaza in domeniul constructiei de locuinte. A fost infiintata in anul 1991, prin subscriptie publica. Incepand din anul 1996 este cotata la Bursa Romana de Valori Bucuresti, iar din 1998 este membru al National Association of Home Builders - USA. Participa activ la evenimentele importante din domeniul imobiliar atat din tara cat si din strainatate.
Principalele categorii de servicii oferite sunt dezvoltarea si contractarea de locuinte (vile Deluxe, Prestige - accesibile, Freedom - de lemn, vile la rosu)in propriile ansambluri rezidentiale, comercializarea materialelor si sistemelor de constructii, precum si productia de materiale de constructii prefabricate.

Descrierea postului:

Analiza veniturilor si cheltuielilor aferente contractelor de executie in constructii conform IAS 11.
Analiza bugetelor directiilor si urmarirea incadrarii in buget.
Coordonarea activitatii economistilor de proiecte.
Calculul si analiza indicatorilor de costuri specifici activitatii de constructii.
Realizarea corespondentei intre cheltuielile totale din contabilitate si cheltuielile repartizate pe directii.

Cerinte:

Studii economice;
Specializare in control si analiza costuri si bugete;
Experienta in domeniu minim 1 an;
Cunostinte contabilitate;
Cunostinte calculator(Office, Excel-nivel avansat).

Oferta (bonusuri, beneficii):

Se ofera pachet salarial motivant

bestjobs.neogen.ro/locuri-de-munca-manager-costuri/61980

Referinta se vede numai in cache, de aceea am citat-o pe toata.

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Da, vazui si eu denumirea folosita pe bestjobs. Pana la urma m-am hotarat pentru "Manager Evaluare Costuri" (o umbra de indoiala mai persista - poate o fi existand si o traducere canonica, mai scurta, mai buna...). Multumesc pentru efortul si ajutorul fiecaruia.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cost allocator
gestionarea repartizarii costurilor / responsabil cu repartizarea costurilor


Explanation:
pe internet apare ca echivalent cu Cost Allocation Manager, Cost Manager

Andreea Sepi
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Dacă este vorba de o persoană, "responsabil cu repartizarea costurilor" mi se pare că redă cel mai bine sensul.
1 hr