KudoZ home » English to Romanian » Management

change programmes

Romanian translation: program de schimbare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:change programme
Romanian translation:program de schimbare
Entered by: Cristiana Coblis

11:05 Jan 8, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Management / management
English term or phrase: change programmes
XXX leads change programmes to assess the quality of the relationships with customers.
TIA
Cristiana Coblis
Romania
programe de schimbare
Explanation:
Ceva mai mult context ar fi poate util. Totusi, vezi referintele de mai jos.

Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei
... catre nevoile reale ale pietei muncii, ale comunitatii si ale fiecarui individ
prin implicarea directa în programe de schimbare (reformare, inovare ...
https://www.psih.uaic.ro/fpes/ro/research.html - 17k - Cached - Similar pages

Romanian | Romana Times Square Church Pulpit Series with David ...
... Aceasta pagina de Web este un serviciu al The Missing Link, Inc.® Tineri Tulburati
si Adulti cu Programe de Schimbare a Vietii Pagina de Web - misslink.org ...
www.tscpulpitseries.org/romanian.html - 10k - 6 Jan 2003 - Cached - Similar pages

Romanian | Romana - "Jos Cu Religia!" (Down with Religion!) de ...
... Aceasta pagina de Web este un serviciu al The Missing Link, Inc. ® Tineri tulburati
si adulti cu programe de Schimbare a Vietii Pagina de Web - http://misslink ...
www.tscpulpitseries.org/romanian/ts81down.htm - 24k - Cached - Similar pages
[ More results from www.tscpulpitseries.org ]

Marketingul social
... decât egoiste;. Distinctii între diversele tipuri de programe de
schimbare a comportamentului social. Schimbarea comportamentului ...
www.digitalbusiness.ro/ciprianman.net/cursuri/ mknonprofit/marketingul_social.htm - 28k - Cached - Similar pages

Interviu cu domnul prof. univ. dr. Sjo SOETERS
... Una din caile posibile este sa concepi programe de schimbare si dez­vol­tare -
management organizational, iar cealalta prin schimbarea oamenilor din varful ...
www.presamil.ro/OM/2002/28/p16.htm - 22k - Cached - Similar pages

[PDF]Europa de sud-est: definirea conceptului
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... incompletitudinii percepute sînt continua popula- ritate a ideologiilor de tip catching-up"
ce formuleaza programe de schimbare accelerata coordonate de sus ...
www.provincia.ro/pdf_roman/r000272.pdf - Similar pages

George SCHÖPFLIN
... incompletitudinii percepute sînt continua popularitate a ideologiilor de tip ???catching-up”
ce formuleaza programe de schimbare accelerata coordonate de ...
www.provincia.ro/cikk_roman/c000272.html - 31k - Cached - Similar pages

< Inapoi Actualitatea muzicala, Romania literara, Viata ...
... consolare. Avem nevoie de oameni noi si persuasivi in ??tabara?? democratiei,
avem nevoie de idei noi si de programe de schimbare“. ...
www.observatorcultural.ro/arhivaarticol.phtml?xid=2231 - 13k - Cached - Similar pages

Social 25 noiembrie - 1 decembrie
... In majoritatea universitatilor din tara, in biroul celor care conduc aceste institutii
se lucreaza de zor la tot felul de programe de schimbare a unor ...
www.cotidianul.ro/social/soc25nov01dec.htm - 88k - Cached - Similar pages

Capitolul 28 Economia Romaniei. Prezent si viitor
... Ele includ: Privatizarea este un element fundamental în restructurarea economiei
si este sustinuta de guvernele care au trecut la programe de schimbare. ...
www.ase.ro/Bib/HTML/Economie/Cap28.html - 101k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Multumesc si felicitari pentru noua imagine, este foarte sugestiva.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5programe interactive de relationare cu clientiiraulciceu
4programe de schimbare
Andrei Albu


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
programe interactive de relationare cu clientii


Explanation:
de exemplu, prestatorul de servicii solicita parerea clientului in legatura cu modalitatile posibile de imbunatatire a serviciilor prestate.

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
programe de schimbare


Explanation:
Ceva mai mult context ar fi poate util. Totusi, vezi referintele de mai jos.

Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei
... catre nevoile reale ale pietei muncii, ale comunitatii si ale fiecarui individ
prin implicarea directa în programe de schimbare (reformare, inovare ...
https://www.psih.uaic.ro/fpes/ro/research.html - 17k - Cached - Similar pages

Romanian | Romana Times Square Church Pulpit Series with David ...
... Aceasta pagina de Web este un serviciu al The Missing Link, Inc.® Tineri Tulburati
si Adulti cu Programe de Schimbare a Vietii Pagina de Web - misslink.org ...
www.tscpulpitseries.org/romanian.html - 10k - 6 Jan 2003 - Cached - Similar pages

Romanian | Romana - "Jos Cu Religia!" (Down with Religion!) de ...
... Aceasta pagina de Web este un serviciu al The Missing Link, Inc. ® Tineri tulburati
si adulti cu programe de Schimbare a Vietii Pagina de Web - http://misslink ...
www.tscpulpitseries.org/romanian/ts81down.htm - 24k - Cached - Similar pages
[ More results from www.tscpulpitseries.org ]

Marketingul social
... decât egoiste;. Distinctii între diversele tipuri de programe de
schimbare a comportamentului social. Schimbarea comportamentului ...
www.digitalbusiness.ro/ciprianman.net/cursuri/ mknonprofit/marketingul_social.htm - 28k - Cached - Similar pages

Interviu cu domnul prof. univ. dr. Sjo SOETERS
... Una din caile posibile este sa concepi programe de schimbare si dez­vol­tare -
management organizational, iar cealalta prin schimbarea oamenilor din varful ...
www.presamil.ro/OM/2002/28/p16.htm - 22k - Cached - Similar pages

[PDF]Europa de sud-est: definirea conceptului
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
... incompletitudinii percepute sînt continua popula- ritate a ideologiilor de tip catching-up"
ce formuleaza programe de schimbare accelerata coordonate de sus ...
www.provincia.ro/pdf_roman/r000272.pdf - Similar pages

George SCHÖPFLIN
... incompletitudinii percepute sînt continua popularitate a ideologiilor de tip ???catching-up”
ce formuleaza programe de schimbare accelerata coordonate de ...
www.provincia.ro/cikk_roman/c000272.html - 31k - Cached - Similar pages

< Inapoi Actualitatea muzicala, Romania literara, Viata ...
... consolare. Avem nevoie de oameni noi si persuasivi in ??tabara?? democratiei,
avem nevoie de idei noi si de programe de schimbare“. ...
www.observatorcultural.ro/arhivaarticol.phtml?xid=2231 - 13k - Cached - Similar pages

Social 25 noiembrie - 1 decembrie
... In majoritatea universitatilor din tara, in biroul celor care conduc aceste institutii
se lucreaza de zor la tot felul de programe de schimbare a unor ...
www.cotidianul.ro/social/soc25nov01dec.htm - 88k - Cached - Similar pages

Capitolul 28 Economia Romaniei. Prezent si viitor
... Ele includ: Privatizarea este un element fundamental în restructurarea economiei
si este sustinuta de guvernele care au trecut la programe de schimbare. ...
www.ase.ro/Bib/HTML/Economie/Cap28.html - 101k - Cached - Similar pages

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc si felicitari pentru noua imagine, este foarte sugestiva.