KudoZ home » English to Romanian » Management

Business Process Analysis

Romanian translation: Analiza proceselor operaţionale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Business Process Analysis, BPA
Romanian translation:Analiza proceselor operaţionale
Entered by: Cristiana Coblis

09:09 Jan 15, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Management / management
English term or phrase: Business Process Analysis
Business Process Analysis

Care ar fi termenul folosit general pentru traducerea sintagmei.
Cu multumiri.
Cristiana Coblis
Romania
Analiza de proces
Explanation:
Analiza proceselor din firma / întreprindere
Selected response from:

asco
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Analiza procesului de afaceri
Andrei Albu
5analiza modului in care se desfasoara afacerearaulciceu
4 +1Analiza de proces
asco


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Analiza de proces


Explanation:
Analiza proceselor din firma / întreprindere

asco
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  costinro: analiza proceselor din intreprindere - concept de managementul calitatii (ISO 9001 etc)
40 mins
  -> multumesc

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Analiza procesului de afaceri


Explanation:
Pentru proces de afaceri, urmatoarele rezultate:

... acelasi timp, clientii, furnizorii, partenerii si angajatii solicita din ce in ce
mai multa eficienta si viteza de reactie in derularea unui proces de afaceri. ...
www.star-storage.ro/solutii3.htm - 16k - Cached - Similar pages

Computerworld - Noua versiune
... Ce tip de servicii furnizeaza un BSP? Furnizorii de servicii pentru afaceri
ofera servicii care vizeaza strategic un proces de afaceri specific. ...
www.computerworld.ro/index.cfm?t=articol&idn=2022 - 16k - 13 Jan 2003 - Cached - Similar pages

Computerworld - Noua versiune
... Oracle E-Business Suite adreseaza orice componenta a unui proces de afaceri: marketing,
vanzari, service, achizitii, furnizori, productie, finante sau resurse ...
www.computerworld.ro/index.cfm?t=articol&idn=1951 - 20k - 13 Jan 2003 - Cached - Similar pages
[ More results from www.computerworld.ro ]

Computerworld Romania - Costul consumabilelor - Milioane de ...
... Documentele stau la baza oricarui proces de afaceri: tranzactii, facturi, rapoarte,
informarea actionarilor, propuneri si cereri, ca sa amintim doar de cateva ...
domino.kappa.ro/.../0b63644baeb330acc22565510012fc75/ b7a9dd0209fea46ac2256674008143c6?OpenDocument - 17k - Cached - Similar pages

Computerworld Romania - ROCS'98
... Costurile ascunse ale imprimarii digitale Documentele stau la baza oricarui
proces de afaceri: tranzactii, facturi, rapoarte, informarea actionarilor ...
domino.kappa.ro/.../80626046776ac7e6c22565510012fa3f/ 4395c3046573fb6bc22566d6007e21cb?OpenDocument - 22k - Cached - Similar pages

Pc Magazine Romania - In direct - De la teorie la practica în e ...
... de afaceri, managerii si specialistii prezenti la eveniment au avut prilejul
sa asiste în direct la desfasurarea unui proces de afaceri online în care ...
www.pcmagazine.ro/pcmag4-1/in_direct_3.shtml - 20k - Cached - Similar pages

28 noiembrie * Companiile indiene de software vor sa-si gaseasca ...
... Outsourcing-ul, ca transfer al responsabilitatii operationale a unui proces de
afaceri sau a managementului de infrastructura catre un furnizor extern de ...
www.romanialibera.com/3ECO/28s3eind.htm - 7k - Cached - Similar pages

Revista Româna de Informatica si Automatica
... sistematica a problemelor utilizând ciclului plan-executie-verificare-actionare
si concen-trarea pe clienti a elementelor întregului proces de afaceri. ...
www.ici.ro/ici/revista/ria98_1/art03.html - 20k - Cached - Similar pages

SMARTNews - Utilizatorii trebuie sa puna bazele serviciilor Web
... Acestea pot fi servicii independente sau pot reprezenta un amalgam de
servicii Web, administrabile si ca parte a unui proces de afaceri. ...
www.smartnews.ro/Software/2256.html - 15k - Cached - Similar pages

Moldova Business Information Network
... Procesul de integrare la nivelele de sus a intregului proces de afaceri este insotit
de o intensa dezintegrare la nivelul de jos, cel al bazei de materie prima ...
www.mbinet.md/industries/winery/market/supply/ - 22k - Cached - Similar pages



Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Bostan
19 mins

agree  felicia_za
21 mins

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
25 mins

agree  Oana Popescu
46 mins

agree  Elvira Stoianov
3 hrs

disagree  xxxct54: Computerworld e lipista de autoritate in domeniu.
12 days
  -> "Disagree"=simplu. Sa dai un raspuns, e greu. nu-i asa?

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
analiza modului in care se desfasoara afacerea


Explanation:
probabil e vorba de o analiza pur statistica!

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4