KudoZ home » English to Romanian » Management

due diligence

Romanian translation: verificare prealabila


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:due diligence
Romanian translation:verificare prealabila
Entered by: Andrei Albu

08:26 Jul 1, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Management
English term or phrase: due diligence
due diligence audit
Are de-a face cu auditul intern intr-o companie, respectiv cu protectia muncii

Multumesc frumos.
rcdv
verificare prealabila
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-07-01 08:32:17 GMT)
--------------------------------------------------

GDT:
Domaine(s) : - finance
investment of capital
- management
financial management


anglais
français

due diligence
vérification au préalable n. f.






--------------------------------------------------------------------------------

[Office de la langue française, 2001]
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1raport de evaluare
elenus
4verificare prealabila
Andrei Albu
4 -1audit intern
Rodica Stefan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
raport de evaluare


Explanation:
Cam asa s-ar traduce...

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
47 mins
  -> multumesc

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
verificare prealabila


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-07-01 08:32:17 GMT)
--------------------------------------------------

GDT:
Domaine(s) : - finance
investment of capital
- management
financial management


anglais
français

due diligence
vérification au préalable n. f.






--------------------------------------------------------------------------------

[Office de la langue française, 2001]


Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
audit intern


Explanation:
Chiar asa! vezi definitia de mai jos:

An internal audit of a target firm by an acquiring firm.



    Reference: http://www.trading-glossary.com/d0357.asp
Rodica Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  broscuta: Nici vorba. As propune : "due diligence" = "analiza diagnostic" (a unei societati, etc.), "due diligence report" = raport de analiza diagnostic.
467 days