to reduce desertion by future "promiscuity" to your competitors.

Romanian translation: pentru a preveni pierderea clientilor prin intretinerea de relatii necenzurate cu concurenta

19:54 Jan 19, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Marketing / studiul concurentei
English term or phrase: to reduce desertion by future "promiscuity" to your competitors.
Indeed the converse of this is well worth considering, by becoming a preferred supplier (partner) for your own existing valued customers, to reduce desertion by future "promiscuity" to your competitors.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
Romanian translation:pentru a preveni pierderea clientilor prin intretinerea de relatii necenzurate cu concurenta
Explanation:
promiscuity = indiscriminate mingling, mixture, or confusion, as of parts or elements.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-19 23:42:14 (GMT)
--------------------------------------------------

or
pentru a reduce dezertarea in rindul clientilor fideli datorata intretinerii de relatii necenzurate cu concurenta
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pentru a preveni pierderea clientilor prin intretinerea de relatii necenzurate cu concurenta
Anca Nitu
3pentru a reduce pierderea pietei in favoarea competitorilor
danv


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pentru a reduce pierderea pietei in favoarea competitorilor


Explanation:
Intr-adevar opusul - [acestei (actiuni); acestuia (concept)] - merita luat in consideratie, prin a deveni furnizorul preferat (partenerul) clientilor deja existenti, pentru a reduce pierderea pietei in favoarea competitorilor.

In acest caz:
promiscuity - not selective of a single class or person - aici avind ca subiect "your competitors".

In ceea ce priveste "pierderea pietei", ma refer la pierderea afacerilor deja existente.

danv
PRO pts in pair: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pentru a preveni pierderea clientilor prin intretinerea de relatii necenzurate cu concurenta


Explanation:
promiscuity = indiscriminate mingling, mixture, or confusion, as of parts or elements.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-19 23:42:14 (GMT)
--------------------------------------------------

or
pentru a reduce dezertarea in rindul clientilor fideli datorata intretinerii de relatii necenzurate cu concurenta


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
multumesc pentru ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu: sau relatii neprincipiale
8 hrs
  -> multumesc

agree  costinro
11 hrs
  -> multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search