customer orientation

Romanian translation: orientare spre client

English term or phrase:customer orientation
Romanian translation:orientare spre client
Entered by: Cristiana Coblis

22:54 Jan 21, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Marketing / vanzari
English term or phrase: customer orientation
a strategy of customer orientation requires skills in planning, probing, listening, empathizing and persuading.
TIA
Cristiana Coblis
Romania
orientare spre client
Explanation:
Concept de marketing, in care preocuparea principala a unei organizatii este clientul, considerat factorul cel mai important (satisfacerea cerintelor clientilor). Organizatia nu vinde de fapt produse, ci ofera clientului solutii pentru necesitatile sale. Se adapteaza la cerintele pietei.


customer orientation A business strategy that focuses marketing efforts based on known customer needs.

Conceptul opus este "orientarea spre productie", unde preocuparea principala este mentinerea unui flux de materiale si produse in procesul de productie, alaturi de cautarea permanenta a pietelor pentru ce produce. O asemenea organizatie e interesata mai curand de ceea ce face, decat de ceea ce ii cere piata.

(Din Glosarul termenilor CODECS)
Selected response from:

Oana Popescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2orientare spre client
Oana Popescu
4prezentarea unui nou produs
Anca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prezentarea unui nou produs


Explanation:
similar:


Also called: orientation course. Chiefly US and Canadian.
a. a course, programme, lecture, etc., introducing a new situation or environment.


sursa Collins English Dictionary

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
orientare spre client


Explanation:
Concept de marketing, in care preocuparea principala a unei organizatii este clientul, considerat factorul cel mai important (satisfacerea cerintelor clientilor). Organizatia nu vinde de fapt produse, ci ofera clientului solutii pentru necesitatile sale. Se adapteaza la cerintele pietei.


customer orientation A business strategy that focuses marketing efforts based on known customer needs.

Conceptul opus este "orientarea spre productie", unde preocuparea principala este mentinerea unui flux de materiale si produse in procesul de productie, alaturi de cautarea permanenta a pietelor pentru ce produce. O asemenea organizatie e interesata mai curand de ceea ce face, decat de ceea ce ii cere piata.

(Din Glosarul termenilor CODECS)


    Reference: http://glencoe.com/sec/busadmin/marketing/dp/bus_serv_mktg/g...
Oana Popescu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 93

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
6 hrs

agree  Elvira Stoianov
7 hrs