KudoZ home » English to Romanian » Marketing

until payment notwithstanding the termination of the contract for any reason wha

Romanian translation: vezi propozitia mai jos


09:38 May 16, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: until payment notwithstanding the termination of the contract for any reason wha
The interest shall be payable to the seller on demand by the seller and shall accrue until payment notwithstanding the termination of the contract for any reason whatsoever.
dianasava
Romania
Romanian translation:vezi propozitia mai jos
Explanation:
Penalitatile vor fi platite vanzatorului, la cererea acestuia, si vor creste pana la plata integrala, chiar daca, din indiferent care motiv, contractul a fost finalizat.

Propozitia mai poate fi "prelucrata" (ma refer la topica, dar acesta este sensul.
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vezi propozitia mai jos
Irene S.
4o variantaRadu Stefan


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vezi propozitia mai jos


Explanation:
Penalitatile vor fi platite vanzatorului, la cererea acestuia, si vor creste pana la plata integrala, chiar daca, din indiferent care motiv, contractul a fost finalizat.

Propozitia mai poate fi "prelucrata" (ma refer la topica, dar acesta este sensul.

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Сергей Лузан
34 days

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
o varianta


Explanation:
Dobanda va fi achitabila vanzatorului la cererea acestuia si va creste pana la data platii chiar in cazul rezilierii contractului indiferent de motiv.

Radu Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 71