KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

retail

Romanian translation: comerţ cu amănuntul


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:retail
Romanian translation:comerţ cu amănuntul
Entered by: Vera Costea

13:56 Nov 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: retail
"Department: Marketing retail - non-oil business"
sau "Send the report to Retail Business Managers"

vânzări cu amănuntul/ vânzări pur și simplu...?

Mulțumesc.
Vera Costea
Canada
comerţ cu amănuntul
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-20 14:06:10 GMT)
--------------------------------------------------

sau "en détail"
Selected response from:

Cornelia Serban
Canada
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +17comerţ cu amănuntul
Cornelia Serban
4vanzari
alexandrub


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vanzari


Explanation:
eu as zice vanzari direct fara amanunt

alexandrub
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +17
comerţ cu amănuntul


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-20 14:06:10 GMT)
--------------------------------------------------

sau "en détail"

Cornelia Serban
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray: http://hallo.ro/search.do?d=en&l=ro&type=both&query=retail
13 mins
  -> mulţumesc :)

agree  Luminita Fundatureanu: sau "vânzare cu amănuntul"
35 mins
  -> aşa este. mulţumesc :)

agree  Denise Idel
46 mins
  -> mulţumesc, Denise

agree  Ilinca Florea
50 mins
  -> mulţumesc mult

agree  cameliaim
1 hr
  -> mulţumesc!

agree  Radu DANAILA
1 hr
  -> mulţumesc!

agree  clauswe
1 hr
  -> mulţumesc!

agree  intense
2 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  RODICA CIOBANU
5 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  MMFORREST
5 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  wordbridge
9 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  Corina Dinu
9 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  Cristina Bolohan
23 hrs
  -> Mulţumesc, Cristina :)

agree  Tradeuro Language Services
2 days3 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  cornelia mincu: aşa este. din păcate unii nu au cunosc termenul pt că toată lumea foloseşte retail. săraca limbă română...
3 days19 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  cezara lucas
8 days