KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

organizational learning

Romanian translation: formare organizaţională


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:organizational learning
Romanian translation:formare organizaţională
Entered by: Ilona Roberts

14:37 Nov 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: organizational learning
"Organizational learning and knowledge management are first cousins to continuous improvement."
Ilona Roberts
formare organizaţională
Explanation:
http://www.multicultural.ro/index.php?type=cc_h&id=13

Este treaba celui care se ocupa de comunicare organizaţională, de multe ori PR-ul

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-11-21 14:41:49 GMT)
--------------------------------------------------

uite aici e paragraful cu formularea:

"II. Sesiuni de instruire si training
§ formare personală: abilităţi de prezentare, comunicare, lucru în echipă, formarea echipei, negociere;
§ formare organizaţională: activitate organizaţională, managementul conflictelor, mediere, managementul voluntarilor, strategii de dezvoltare organizaţională, management financiar."

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-21 14:46:05 GMT)
--------------------------------------------------

De fapt, deţine de PR în colaborare cu Resurse umane, dar na, sunt multe care se intrepatrund, cum ar fi marketingul. Eu mi-am facut două lucrări de licenţă pe comunicare si organizaţii.

Incă o sursă:
http://www.updalles.ro/projects/eurorubik/rom/cap1_1.html
"Proiectul Eurorubik s-a constituit si dezvoltat în cadrul programului Leonardo da Vinci si ca urmare a rezultatelor proiectului "RUBIK": un model flexibil de formare pentru întrprinderile mici si mijlocii" proiect finantat în Italia de catre Ministerul Muncii si politicilor sociale în conformitate cu Legea 236/1993 si a Circularei 65/1999 (testarea planurilor de formare organizationala, sectoriala si teritoriala."


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-11-21 14:50:12 GMT)
--------------------------------------------------

şi aici merge de la mic la mare: omul trebuie să fie format in cele ale organizaţiei, apoi în cele ale sectorului de care aparţine organizaţia (public, privat, neguvernamental), apoi in ale teritoriului... Gata, că nu mai termin :P :)
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
da, asta e... multumesc! "formarea organizationala si managementul cunoasterii"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5formare organizaţională
Sigina
4invatare organizationala
Oana Bunea
3studierea culturii organizaționale
Simona Hagiu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
invatare organizationala


Explanation:
Termenul pare a fi destul de des utilizat.

Invatare organizationala. Aparuta pe fondul manifestarii a trei premise ( conceptul de dezvoltare. organizationala, fenomenele de globalizare si managementul

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-21 14:44:18 GMT)
--------------------------------------------------

3.5.4 Cultura manageriala favorizeaza procesul de invatare organizationala

www.ase.ro/biblioteca/carte2.asp?id=325&idb=7

Procese organizaţionale: conducere, decizie, comunicare, memorie şi învăţare organizaţională, cultura organizaţională. Metode utilizate în cadrul predării
psychology.ro/files/Programa_analitica_Psihologie_organizationala.doc




    Reference: http://www.biblioteca.ase.ro/downres.php?tc=4003
Oana Bunea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
studierea culturii organizaționale


Explanation:
o alta varianta

Simona Hagiu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sigina : nu e totuna. cultura organizationala este ansamblul de practici specifice acelei organizaţii plus multe altele, în care angajatul trebuie să se integreze, motiv pentru care are nevoie de această formare.
1 min

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
formare organizaţională


Explanation:
http://www.multicultural.ro/index.php?type=cc_h&id=13

Este treaba celui care se ocupa de comunicare organizaţională, de multe ori PR-ul

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-11-21 14:41:49 GMT)
--------------------------------------------------

uite aici e paragraful cu formularea:

"II. Sesiuni de instruire si training
§ formare personală: abilităţi de prezentare, comunicare, lucru în echipă, formarea echipei, negociere;
§ formare organizaţională: activitate organizaţională, managementul conflictelor, mediere, managementul voluntarilor, strategii de dezvoltare organizaţională, management financiar."

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-21 14:46:05 GMT)
--------------------------------------------------

De fapt, deţine de PR în colaborare cu Resurse umane, dar na, sunt multe care se intrepatrund, cum ar fi marketingul. Eu mi-am facut două lucrări de licenţă pe comunicare si organizaţii.

Incă o sursă:
http://www.updalles.ro/projects/eurorubik/rom/cap1_1.html
"Proiectul Eurorubik s-a constituit si dezvoltat în cadrul programului Leonardo da Vinci si ca urmare a rezultatelor proiectului "RUBIK": un model flexibil de formare pentru întrprinderile mici si mijlocii" proiect finantat în Italia de catre Ministerul Muncii si politicilor sociale în conformitate cu Legea 236/1993 si a Circularei 65/1999 (testarea planurilor de formare organizationala, sectoriala si teritoriala."


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-11-21 14:50:12 GMT)
--------------------------------------------------

şi aici merge de la mic la mare: omul trebuie să fie format in cele ale organizaţiei, apoi în cele ale sectorului de care aparţine organizaţia (public, privat, neguvernamental), apoi in ale teritoriului... Gata, că nu mai termin :P :)

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
da, asta e... multumesc! "formarea organizationala si managementul cunoasterii"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roxana Traista
5 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Cristian Brinza
22 mins
  -> Mulţumesc :)

agree  RODICA CIOBANU
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> Mulţu, Iosif

agree  Tradeuro Language Services
18 hrs
  -> Mulţumesc