KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

disponent

Romanian translation: planificator comenzi/ referent serviciul clienti


06:27 Aug 27, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Science - Marketing / Market Research
English term or phrase: disponent
„The task of the goods *disponent* is to order the correct amount at the right time for the right time.”

disponent = ?

Traducerea la care m-am gândit, după consultarea mai multor termeni, este de „referent planificare produse”, dar poate există o variantă consacrată?

Există o discuţie anterioară despre atribuţiile acestui „disponent” aici:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_romanian/management/160...

Textul (care am impresia că a fost tradus din limba germană) se referă la gestionarea comenzilor de produse.
AB_DW
Romanian translation:planificator comenzi/ referent serviciul clienti
Explanation:
vezi link

am intalnit si termenul "disponent" folosit in romana ca atare (dar acopera o paleta mai larga de activitati)
Selected response from:

Lorena Chirita
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dispinibile (bunuri)zoltan lachner
4planificator comenzi/ referent serviciul clienti
Lorena Chirita


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
planificator comenzi/ referent serviciul clienti


Explanation:
vezi link

am intalnit si termenul "disponent" folosit in romana ca atare (dar acopera o paleta mai larga de activitati)


    Reference: http://www.lno.ro/pub/201107jobs-catalogue.pdf
Lorena Chirita
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dispinibile (bunuri)


Explanation:
cu mica indulgenta, si asta ar putea fi semnificatia, din context...

zoltan lachner
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Cum ar putea aceste „bunuri disponibile” să aibă o atribuţie (the task of…) şi să plaseze o comandă (to order)?! Este vorba despre o persoană, nu despre tipul de produse.