KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

white glove customer service

Romanian translation: Servicii PREMIUM

15:19 Feb 19, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Marketing / Market Research
English term or phrase: white glove customer service
on a website
lanark
Romanian translation:Servicii PREMIUM
Explanation:
O altă variantă..

premium = produse/servicii realizate de firme de renume şi cunoscute ca fiind de calitate. (dex)

premium = of high or superior quality or performance (the free dictionary)

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2018-02-19 16:12:36 GMT)
--------------------------------------------------

https://radiodeea.ro/mirrors-un-nou-salon-de-lux-cu-servicii...

Un nou salon de lux cu servicii premium își deschide porțile în centrul Capitalei. Marea deschidere a Mirrors Beauty Salon va avea loc, miercuri, 25 iunie, ora 19.30, în locația din Bulevardul Carol, nr 68, într-o atmosferă prietenoasă și sofisticată, cu un cocktail party și demonstrații ale serviciilor și produselor de calitate pe care le oferă.
Selected response from:

Simona Pop
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Servicii Premium/Exclusive de relații cu clienții
Tatiana Bejan
4servicii excepționale pentru clienți
Maria Octavia Greceanu Stancovici
3Servicii PREMIUM
Simona Pop


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
servicii excepționale pentru clienți


Explanation:
o varianta

Maria Octavia Greceanu Stancovici
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Servicii Premium/Exclusive de relații cu clienții


Explanation:
https://www.stejarmasiv.ro/livrare-cu-manusi-conceptul-de-wh...

Tatiana Bejan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Servicii PREMIUM


Explanation:
O altă variantă..

premium = produse/servicii realizate de firme de renume şi cunoscute ca fiind de calitate. (dex)

premium = of high or superior quality or performance (the free dictionary)

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2018-02-19 16:12:36 GMT)
--------------------------------------------------

https://radiodeea.ro/mirrors-un-nou-salon-de-lux-cu-servicii...

Un nou salon de lux cu servicii premium își deschide porțile în centrul Capitalei. Marea deschidere a Mirrors Beauty Salon va avea loc, miercuri, 25 iunie, ora 19.30, în locația din Bulevardul Carol, nr 68, într-o atmosferă prietenoasă și sofisticată, cu un cocktail party și demonstrații ale serviciilor și produselor de calitate pe care le oferă.

Simona Pop
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc!