KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

bull nosed end mills

Romanian translation: freză deget elicoidală cu profil conic şi vârf rotunjit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:helical tapered bull nosed end mill cutter
Romanian translation:freză deget elicoidală cu profil conic şi vârf rotunjit
Entered by: Cristiana Coblis

13:03 Dec 28, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: bull nosed end mills
The predicted and measured cutting forces,
surface roughness and stability lobes for helical tapered ball, bull nosed end mills and inserted cutters
are provided to illustrate the viability of the proposed generalized end mill analysis.
Oana Apetrei
Romania
freza deget elicoidala cu profil conic si varf rotunjit
Explanation:
bull nosed = cu varf rotunjit, vezi grand dictionnaire

in rest aceleasi explicatii ca la intrebarea ptr. "helical tapered ball nosed end mill cutter"

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 46 mins (2005-12-28 18:50:26 GMT)
--------------------------------------------------

despre profilele frezelor vezi link:

BuildZone Romania LUKAS-Freze din oteluri inalt aliate Echipamente ...
... ovala,Arcuit cu varf ascutit, flacara,baston,conica cu varf ascutit,conica cu
varf rotunjit,con inversat ,ascutita de filetat,Freze miniaturale cu ...
buildzone.ro/detalii-produs/ lukas-freze-din-oteluri-inalt-aliate - 29k
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Laminoare cu cutite de strunjit exterioare longitudinale
Robert Roata
4freza deget elicoidala cu profil conic si varf rotunjitCristian Nicolaescu


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Laminoare cu cutite de strunjit exterioare longitudinale


Explanation:
Incearca asa

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-12-28 13:19:36 GMT)
--------------------------------------------------

"end mill" se traduce cu "freza", deci "Freze cu cutite de strunjit exterioare longitudinale"

Robert Roata
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
helical tapered bull nosed end mill cutter
freza deget elicoidala cu profil conic si varf rotunjit


Explanation:
bull nosed = cu varf rotunjit, vezi grand dictionnaire

in rest aceleasi explicatii ca la intrebarea ptr. "helical tapered ball nosed end mill cutter"

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 46 mins (2005-12-28 18:50:26 GMT)
--------------------------------------------------

despre profilele frezelor vezi link:

BuildZone Romania LUKAS-Freze din oteluri inalt aliate Echipamente ...
... ovala,Arcuit cu varf ascutit, flacara,baston,conica cu varf ascutit,conica cu
varf rotunjit,con inversat ,ascutita de filetat,Freze miniaturale cu ...
buildzone.ro/detalii-produs/ lukas-freze-din-oteluri-inalt-aliate - 29k

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532
Grading comment
multumesc mult!