sequence valve

Romanian translation: supape de succesiune

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sequence valve
Romanian translation:supape de succesiune
Entered by: anamaria bulgariu

09:14 Jul 28, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / macara
English term or phrase: sequence valve
sequence valve

http://www.machinedesign.com/BDE/FLUID/bdefp7/bdefp7_1.html
anamaria bulgariu
Romania
supape de succesiune
Explanation:
Domaine(s) : - mechanical engineering
pumps and compressors


anglais
français

sequence valve
soupape de séquence n. f.


Définition :
Valve in which when the inlet pressure exceeds a preset opposing force, the valve opens permitting flow through the outlet port.

Note(s) :
The effective setting is not affected by the pressure on the outlet port.
GDT
vezi subcapitoulul intitulat supape de succesiune"
Supape de succesiune – asigura o anumita ordine de intrare in functiune a doua sau mai multe actuatoare alimentate de la acelasi circuit, parametru de comanda fiind presiunea din actuatorul actionat la inceputul ciclului.
http://users.utcluj.ro/~csmartis/TPSEM/cursTSE2.ppt
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc pentru raspuns dar mai ales pentru referinte ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ventil de reglare
Adriana Sandru
5robinet presostatic
Daniel Marcu
4supape de succesiune
Anca Nitu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ventil de reglare


Explanation:
Se numeste ventil de reglare.

Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: pozitiv, de acord cu adriana
22 hrs
  -> Multumesc!

neutral  Anca Nitu: vreo referinta ?
1 day 6 hrs

1 day 53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
robinet presostatic


Explanation:
Din explicatie robinetul este folosit in procesele discontinue, pentru ca este folosit pentru permiterea trecerii unui flux la atingerea unei anumite presiuni si nu purjarea acestuia.
Robinetul de reglare propus este deja descris de "Relief valve".
In link se vede clar diferenta.


    Reference: http://64.78.42.182/sweethaven/MechTech/hydraulics01/moduleM...
Daniel Marcu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
supape de succesiune


Explanation:
Domaine(s) : - mechanical engineering
pumps and compressors


anglais
français

sequence valve
soupape de séquence n. f.


Définition :
Valve in which when the inlet pressure exceeds a preset opposing force, the valve opens permitting flow through the outlet port.

Note(s) :
The effective setting is not affected by the pressure on the outlet port.
GDT
vezi subcapitoulul intitulat supape de succesiune"
Supape de succesiune – asigura o anumita ordine de intrare in functiune a doua sau mai multe actuatoare alimentate de la acelasi circuit, parametru de comanda fiind presiunea din actuatorul actionat la inceputul ciclului.
http://users.utcluj.ro/~csmartis/TPSEM/cursTSE2.ppt

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256
Grading comment
Multumesc pentru raspuns dar mai ales pentru referinte ;)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search