KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

Automatic Catchweighing Instrument

Romanian translation: Maşină automată de sortat în funcţie de masă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Automatic Catchweighing Instrument
Romanian translation:Maşină automată de sortat în funcţie de masă
Entered by: Elena-Simona Craciun

07:37 Oct 24, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Automatic Catchweighing Instrument
in FR. Trieuse pondérale automatique

Maşină de sortat......?!

Mulţumesc!
Elena-Simona Craciun
Maşină de sortat automată în funcţie de masă
Explanation:
chiar doar o presupunere
Selected response from:

Dan Barbulescu
Czech Republic
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Sistem automat de ambalare, cantarire si etichetareAnca Nitu
4Aparat de cantarit pentru sortare(-etichetare) cu functionare automata
Antonia Toth
4instrument de cântărit automat/cu funcţionare automată
Dan Butuza
1 +3Maşină de sortat automată în funcţie de masăDan Barbulescu


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
automatic catchweighing instrument
Maşină de sortat automată în funcţie de masă


Explanation:
chiar doar o presupunere

Dan Barbulescu
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc mult!
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc pentru idee!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török
5 mins
  -> multumesc

agree  Cristiana Coblis
7 hrs
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU: pozitiv, dar masina automata de sortat in functie de masa
1 day9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatic catchweighing instrument
instrument de cântărit automat/cu funcţionare automată


Explanation:
Vezi:
http://www.opsi.gov.uk/sr/sr2006/20060154.htm
De asemenea poţi da o căutare pe google după ”instrumente de cântărit”.

Dan Butuza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc si dvs.!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatic catchweighing instrument
Aparat de cantarit pentru sortare(-etichetare) cu functionare automata


Explanation:
în principiu atât dl. Bărbulescu, cât şi dl. Dan Butuza au surprins câte "un aspect", dar denumirea exactă este cea de sus, d.p.d.v. metrologic

"automatic catchweighing instrument" means an automatic weighing instrument which weighs pre-assembled discrete loads or single loads of loose material, but does not include—

(a) an automatic weight grading instrument, that is to say, an instrument which sub-divides articles of different mass into several sub-groups each characterised by a given mass range; or

(b) an automatic checkweighing instrument, that is to say, an instrument which sub-divides articles of different mass into two or more sub-groups according to the value of the difference between their mass and the nominal set point;

APARATE DE CANTARIT CU FUNCTIONARE AUTOMATA
Aparat de cantarit pentru sortare-etichetare cu functionare automata: aparat cu functionare automata care determina masa unor sarcini discrete asamblate in prealabil (de exemplu preambalate) sau a unor sarcini individuale de produse in vrac.
Aparat pentru control cu functionare automata: aparat pentru sortare-etichetare cu functionare automata care repartizeaza produsele cu mase diferite in mai multe subgrupe, in functie de valoarea diferentei dintre masa acestora si un punct nominal de reglare.

http://www.customs.ro/media/files/ HOTARARE%20nr.264%20din%202006.doc
link-ul nu merge, poate fi găsit prin căutare după:
“aparate de sortare automata OIML”, al 3-lea link “Hotărâre..."



Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatic catchweighing instrument
Sistem automat de ambalare, cantarire si etichetare


Explanation:
http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.preciamolen...
http://www.eafacere.ro/product.asp?pid=2227

comparati imaginile


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256