KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

orifice variable throttling

Romanian translation: supapa/robinet de control al debitului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:orifice variable throttling
Romanian translation:supapa/robinet de control al debitului
Entered by: Alina-Maria Zaharia

08:49 Jan 15, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: orifice variable throttling
Ce ar insemna orifice variable throttling?Este un text legat de componente hidraulice. Va multumesc!
Alina-Maria Zaharia
Romania
supapa/robinet de control al debitului
Explanation:
http://www.patentstorm.us/patents/6712040.html



Domaine(s) : - automotive industry
automobile fuel supply
- mechanical engineering


anglais
français

throttle valve
papillon des gaz n. m.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
throttle butterfly
throttle

quasi-synonyme(s)
throttle shutter
GDT
Domaine(s) : - aeronautics
aircraft engines


anglais
français

throttle-valve
robinet de débit n. m.



Note(s) :
Throttle-valve (thrust control).
GDT

contextul e inexistent iar domeniul de incadrare vag
mai trebuie informatii
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
VA MULTUMESC!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drosel reglabilEmilian Carstian
3supapa/robinet de control al debituluiAnca Nitu


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drosel reglabil


Explanation:
eventual "duza reglabila"

Emilian Carstian
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 140

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: http://dexonline.ro/search.php?cuv=drosel (?)
12 hrs
  -> Definitia din dex este incompleta. http://www.mec.utt.ro/~mh/SY_SAHP_2_IV.html. Echipamente hidraulice proportionale pentru comanda energiei hidraulice, distribuitoare proportionale, servovalve electrohidraulice, supape proportionale, drosele si regulatoa

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
supapa/robinet de control al debitului


Explanation:
http://www.patentstorm.us/patents/6712040.html



Domaine(s) : - automotive industry
automobile fuel supply
- mechanical engineering


anglais
français

throttle valve
papillon des gaz n. m.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
throttle butterfly
throttle

quasi-synonyme(s)
throttle shutter
GDT
Domaine(s) : - aeronautics
aircraft engines


anglais
français

throttle-valve
robinet de débit n. m.



Note(s) :
Throttle-valve (thrust control).
GDT

contextul e inexistent iar domeniul de incadrare vag
mai trebuie informatii

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256
Grading comment
VA MULTUMESC!