KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

"gas threaded mouth"

Romanian translation: racord filetat G 3/4


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:\"gas threaded mouth\"
Romanian translation:racord filetat G 3/4
Entered by: xyzmary2001

13:45 Apr 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: "gas threaded mouth"
Insert seal A into the and of the inlet hose and screw the latter onto a cold water tap with 3/4 gas threaded mouth.

Este de la o masina de spalat.

Multumesc anticipat!
xyzmary2001
racord filetat G 3/4
Explanation:
G -= "gas", este una dintre variantele filetului in inch "BSP".
http://en.wikipedia.org/wiki/British_standard_pipe_thread
Selected response from:

Emilian Carstian
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1racord filetat G 3/4Emilian Carstian
4variante
Dan Butuza
3(robinet cu)filet conic conform standardului american NGTAnca Nitu


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
racord filetat G 3/4


Explanation:
G -= "gas", este una dintre variantele filetului in inch "BSP".
http://en.wikipedia.org/wiki/British_standard_pipe_thread


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/British_standard_pipe_thread
Emilian Carstian
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 140
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray
1 hr
  -> Multumesc!

neutral  Anca Nitu: in referinta indicata de dvs nimic nu arata ca "gas threaded mount" = racord cf standardului britanic, mai aveti vreuna care sa indice echivalenta termenilor?
1 hr
  -> the symbol for the pipe thread type: G = external+internal parallel (ISO 228)...

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(robinet cu)filet conic conform standardului american NGT


Explanation:
NGO National Gas Outlet Thread
NGT National Gas Taper Thread (see "SGT")
SGT Special Gas Taper Thread
http://powerchairs.1.forumer.com/a/threads_post168.html
si
http://www.uscti.com/TapsFinal.pdf

dupa referinta de mai sus "gas taper thread" este un standard american nu britanic

"mouth" cred ca vrea sa zica "gura de alimentare" tradus cam aiurea din alta limba in engleza - poate fi aproximat cu "tap"
mai mult context ar fi ideal
toate referirile la "gas thread" sunt cu filet conic ( cele pe care le-am intalnit)



Domaine(s) : - mechanical engineering
screws and bolts


anglais
français

taper thread
filet conique n. m.


Définition :
A screw thread of conical form.


Sous-entrée(s) :
variante(s) graphique(s)
tapered thread
GDT




Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
variante


Explanation:
Furtunul de alimentare al maşinii de spălat se înşurubează fie pe extremitatea tată a unui robinet, fie pe o bucată de ţeavă (sau ştuţ) care iese din robinet, ambele cu filet exterior gaz de 3/4 ţoli. Cel puţin aşa se întâmplă la noi.
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=filet gaz&btnG=Căutare&m...

Dan Butuza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36