KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

hub bearing

Romanian translation: lagărul butucului roţii/lagarul rotii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hub bearing
Romanian translation:lagărul butucului roţii/lagarul rotii
Entered by: Nina Iordache

19:40 Apr 23, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motostivuitor
English term or phrase: hub bearing
locasul butucului ... nu inteleg de loc, va rog sa ma ajutati cu o idee, multumesc.
Nina Iordache
Romania
lagărul butucului roţii
Explanation:
e doar o părere, vedeţi dacă vă ajută linkul
Selected response from:

ioana gabriela sandu
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rulment fuzetaAlice Crisan
3 +1lagărul butucului roţiiioana gabriela sandu
3rulmentul butucului
tagore


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rulmentul butucului


Explanation:
Eventual, generic "lagarul butucului", doar daca este cazul.
Cu bine

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 188
Notes to answerer
Asker: Contextul meu este: Check and adjust the hub bearings pentru inspectia de dupa 2000 de ore de functionare

Asker: da m-am uitat la o poza, asa este, multumesc!


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
lagărul butucului roţii


Explanation:
e doar o părere, vedeţi dacă vă ajută linkul


    Reference: http://byrev.net/dictionare/?SearchBox=bearing&Dictionary_ba...
ioana gabriela sandu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: lagarul rotii
26 mins
  -> mulţumesc

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rulment fuzeta


Explanation:
In cazul in care vorbim despre autoturism, (se afla intre fuzeta si planetara)

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-04-23 20:05:52 GMT)
--------------------------------------------------

Depinde despre ce componenta vorbim, unde anume se afla.

Alice Crisan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Grozav, dar e acelasi lucru si pentru motostivuitoare?