Repitch cylinder

Romanian translation: cilindrul de ajustare a pasului de avans

English term or phrase:Repitch cylinder
Romanian translation:cilindrul de ajustare a pasului de avans

08:41 Nov 30, 2009
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2009-12-03 13:01:06 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Repitch cylinder
Este vorba despre o masina de ambalat
Repitch cylinder jammed
Manuela Cojocariu
Romania
cilindrul de ajustare a pasului de avans
Explanation:
Data fiind lipsa de context, e o propunere bazata pe sensul lui pitch (pas). N-am gasit contexte de "repitch cylinder" pe net, asa ca nu pot confirma absolut de loc ca despre asta e vorba.
Selected response from:

Sandra& Kenneth
Israel
Grading comment
Multumesc frumos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1cilindru de divizare
cristina48
2 +1cilindrul de ajustare a pasului de avans
Sandra& Kenneth


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
repitch cylinder
cilindrul de ajustare a pasului de avans


Explanation:
Data fiind lipsa de context, e o propunere bazata pe sensul lui pitch (pas). N-am gasit contexte de "repitch cylinder" pe net, asa ca nu pot confirma absolut de loc ca despre asta e vorba.

Sandra& Kenneth
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Multumesc frumos

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: mie mi se pare potrivit , dar este adevarat ca un pic de context ar fi de mare ajutor
4 hrs
  -> Multumesc, Rodi!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
repitch cylinder
cilindru de divizare


Explanation:
http://dictionar.netflash.ro/index.php?w=pitch&l=7&h=2&g=teh...

cristina48
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 246

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mikajulia: mikajulia
6 hrs
  -> Mulţumesc, Mikajulia:)