KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

telescopic steel covers

Romanian translation: teacă/cămaşă/manta/toc/înveliş/burduf telescopic(ă) (din oţel)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:telescopic steel covers
Romanian translation:teacă/cămaşă/manta/toc/înveliş/burduf telescopic(ă) (din oţel)
Entered by: Midland Productions

20:05 Dec 3, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: telescopic steel covers
Remove chips and dirt particles from the telescopic steel covers, rotary table and clamping fixture

Should the wiper action of the sealing lips of the telescopic steel cover decrease and chips and dirt enter the protected area, then the complete telescopic steel cover must be replaced.
alexe_adina
Romania
teacă/înveliş telescopic(ă) (din oţel)
Explanation:
Carcasă telescopică. Eventual, "burduf".

Depinde de circumstanțe. Un pic mai mult context n-ar strica.

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2010-12-03 20:35:18 GMT)
--------------------------------------------------

"Toc telescopic". Depinde despre ce e vorba.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2010-12-04 14:34:30 GMT)
--------------------------------------------------

Manta extensibila/telescopica - contribuția d-nei Cristina48.
Selected response from:

Midland Productions
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7teacă/înveliş telescopic(ă) (din oţel)
Midland Productions
4cămașă telescopică din oțel
Florin Ular
3acoperitoare telescopică (de oţel)tradetrek


  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
acoperitoare telescopică (de oţel)


Explanation:
merge si carcasa telescopica, desi carcasa da senzatia ca este fixa.
mai curand teaca.

tradetrek
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
teacă/înveliş telescopic(ă) (din oţel)


Explanation:
Carcasă telescopică. Eventual, "burduf".

Depinde de circumstanțe. Un pic mai mult context n-ar strica.

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2010-12-03 20:35:18 GMT)
--------------------------------------------------

"Toc telescopic". Depinde despre ce e vorba.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2010-12-04 14:34:30 GMT)
--------------------------------------------------

Manta extensibila/telescopica - contribuția d-nei Cristina48.

Midland Productions
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Roman: carcasă telescopică metalică
6 hrs
  -> Multumesc.

agree  cristina48: manta extensibilă (din oţel)
7 hrs
  -> Da, sau asa. Multumesc.

agree  Alexandranow
8 hrs
  -> Multumesc, Alexandra.

agree  RODICA CIOBANU: poate propunerea lui misu este mai buna, desi depinde despre ce este vorba
14 hrs
  -> Pai, propunerea lui Mişu e, de fapt, una din propunerile mele. E în text. Mulțumesc.

agree  George Colibaba
17 hrs
  -> Multumesc.

agree  Claudia Coja
1 day 7 hrs
  -> Multumesc, Claudia!

agree  Tradeuro Language Services
1 day 9 hrs
  -> Multumesc!

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cămașă telescopică din oțel


Explanation:

...o altă sugestie.

Schelet de Ghidare
„Imbracarea fiecarui electrod intr-o camasa telescopica care nu permite intrarea presiunii atmosferice in interiorul recipientului in care se afla oala cu otel lichid”

http://facultate.regielive.ro/proiecte/mecanica/schelet_de_g...


Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172