KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

hubbed wheels

Romanian translation: roți (discuri) cu butuc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hubbed wheels
Romanian translation:roți (discuri) cu butuc
Entered by: dragostea

09:26 Feb 26, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: hubbed wheels
Hubbed wheels install directly on the M14 threaded spindle. Depress the spindle lock button (c) and use a wrench to tighten the hub of the wheel.

Este vorba despre niste discuri de polizor unghiular.

Multumesc pentru orice sugestie.
Loredana Arama
Romania
roți (discuri) cu butuc
Explanation:
Cred că sunt ceva accesorii care se pot monta pe polizorul manual pentru operații speciale, probabil pentru șlefuiri.
Selected response from:

dragostea
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1rotoare cu ax
Claudia Coja
3roți (discuri) cu butuc
dragostea


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rotoare cu ax


Explanation:
Eu cred ca despre asta e vorba: "wheel" e rotor iar "hub/hubbed" = ax/cu ax.

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 134

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: hub nu este "butuc" ? De fapt am o sculă asemănătoare și este o piuliță cu două găuri diametral opuse în care se introduce cheia pt. a strânge sau slăbi discul.
7 hrs
  -> :D Lee, cate cuvinte stii in engleza, care sa insemne un singur lucru?

neutral  dragostea: Orice rotor are un ax! Poate e vorba de axul de montaj al rotorului. Cred că ar trebui precizat.
5 days

6 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roți (discuri) cu butuc


Explanation:
Cred că sunt ceva accesorii care se pot monta pe polizorul manual pentru operații speciale, probabil pentru șlefuiri.


Example sentence(s):
  • Trebuie apăsat un buton de pe carcasa polizorului pentru blocarea axului, se desface pilița M14 de fixare, se introduce "roata/discul cu butuc" pe ax și se înșurubează peste disc piulița de fixare.
dragostea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 280
Grading comment
Multumesc