KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

Labor Delivery Recovery Postpartum)/Birthing Unit

Romanian translation: sala de travaliu, sala de recuperare postpartum/sala de naşteri


13:55 Mar 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / obstretica/ginecologie
English term or phrase: Labor Delivery Recovery Postpartum)/Birthing Unit
E suficient Sala de travaliu/nasteri?
Crisoi
Romanian translation:sala de travaliu, sala de recuperare postpartum/sala de naşteri
Explanation:
eu cred ca este vorba despre trei sali diferite, sau oricum una cu dubla utilizare: este vorba despre sala de travaliu (labor), cea de recuperare postpartum, şi cea de nastere propriu-zisă, sau expulzie
Blocul de naşteri

Art. 77
In blocul de naşteri se efectuează centralizat activitatea de asistenţă medicală calificată a parturientelor pe parcursul naşterii.

Art. 78
Modul de conformare al blocului de nasteri şi locul cel mai potrivit de amplasare in cadrul spitalului este dependent de:
· felul cum se organizează in cadrul spitalului, respectiv al secţiei de profil, asistenţa parturientelor de la primirea in spital si pană la terminarea naşterii;
· capacitatea acestuia (număr de nasteri/zi, rezultată din capacitatea secţiei de obstetrică prevazută in structura spitalului);
· sistemul adoptat pentru asistarea parturientei in timpul celor trei faze ale naşterii: travaliu, expulzie, postpartum.
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Era vorba de o singura unitate, nu de 3, dar altfel, despre asta e vorba.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sala de travaliu, sala de recuperare postpartum/sala de naşteri
Mihaela Sinca
5 +1recuperare postpartum/sală de naştere
cornelia mincu


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
labor delivery recovery postpartum)/birthing unit
recuperare postpartum/sală de naştere


Explanation:
adică prima este sala de recuperare postpartum (după naştere), iar birthing unit este sala de naştere

cornelia mincu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
5 hrs

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
labor delivery recovery postpartum)/birthing unit
sala de travaliu, sala de recuperare postpartum/sala de naşteri


Explanation:
eu cred ca este vorba despre trei sali diferite, sau oricum una cu dubla utilizare: este vorba despre sala de travaliu (labor), cea de recuperare postpartum, şi cea de nastere propriu-zisă, sau expulzie
Blocul de naşteri

Art. 77
In blocul de naşteri se efectuează centralizat activitatea de asistenţă medicală calificată a parturientelor pe parcursul naşterii.

Art. 78
Modul de conformare al blocului de nasteri şi locul cel mai potrivit de amplasare in cadrul spitalului este dependent de:
· felul cum se organizează in cadrul spitalului, respectiv al secţiei de profil, asistenţa parturientelor de la primirea in spital si pană la terminarea naşterii;
· capacitatea acestuia (număr de nasteri/zi, rezultată din capacitatea secţiei de obstetrică prevazută in structura spitalului);
· sistemul adoptat pentru asistarea parturientei in timpul celor trei faze ale naşterii: travaliu, expulzie, postpartum.


Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Era vorba de o singura unitate, nu de 3, dar altfel, despre asta e vorba.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Patrascu: "blocul de naşteri" al secţiei de OG. Într-adevăr, conţine cele 3 săli diferite menţionate aici la care se adaugă, adeseori, sala ptr intervenţie cezariană de urgenţă şi dependinţele ei
1 hr

agree  Mihaela Ghiuzeli
5 hrs

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs