KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

community health worker

Romanian translation: lucrător sanitar comunitar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:community health worker
Romanian translation:lucrător sanitar comunitar
Entered by: Irina-Maria Foray

11:31 Jul 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: community health worker
Mulţumesc
Irina-Maria Foray
Romania
lucrător sanitar comunitar
Explanation:
Doar o propunere timidă în aşteptarea altor sugestii mai inspirate :-)

Serviciile si activitatile de asistenta medicala comunitara sunt derulate de urmatoarele categorii profesionale:
a) asistent social;
b) asistent medical comunitar;
c) mediator sanitar;
d) asistent medical comunitar de psihiatrie;
e) asistent medical de ingrijiri la domiciliu.
http://www.sfatulmedicului.ro/Legislatie_medicala/Asistenta_...

Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Mulţumesc frumos, Mihaela !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2lucrător sanitar comunitar
Mihaela Petrican
4 +1lucrator comunitar in domeniul ocrotirii sănătăţiiCristina Zamfir
4personal medical in interesul populatiei/comunitatiiAlice Crisan


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
lucrător sanitar comunitar


Language variant: lucrător în domeniul asistenţei medicale comunitare

Explanation:
Doar o propunere timidă în aşteptarea altor sugestii mai inspirate :-)

Serviciile si activitatile de asistenta medicala comunitara sunt derulate de urmatoarele categorii profesionale:
a) asistent social;
b) asistent medical comunitar;
c) mediator sanitar;
d) asistent medical comunitar de psihiatrie;
e) asistent medical de ingrijiri la domiciliu.
http://www.sfatulmedicului.ro/Legislatie_medicala/Asistenta_...



Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 318
Grading comment
Mulţumesc frumos, Mihaela !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
7 hrs
  -> mulţumesc, Anca!

agree  oltean
21 hrs
  -> mulţumesc!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lucrator comunitar in domeniul ocrotirii sănătăţii


Explanation:
Alta Marie, cu aceeasi palarie..:))

--------------------------------------------------
Note added at 6 ore (2008-07-14 17:56:44 GMT)
--------------------------------------------------

Ar mai fi "voluntar in domeniul ocrotirii sanatatii"...

--------------------------------------------------
Note added at 6 ore (2008-07-14 18:00:05 GMT)
--------------------------------------------------

Pentru voluntar ar mai fi varianta "lucrator in folosul comunitatii..."

Cristina Zamfir
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
13 hrs
  -> Multumesc, Rodica!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personal medical in interesul populatiei/comunitatii


Explanation:
Dictionar englez-roman,Ed. Academiei,Redactor responsabil: Prof.Dr.Leon Levitchi

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16