KudoZ home » English to Romanian » Medical: Instruments

cryovial

Romanian translation: criotub


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cryovial
Romanian translation:criotub
Entered by: bobe

21:41 Jun 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / blood collection and processing
English term or phrase: cryovial
"place all cryovials in cardboard freezer boxes and store at -20C deg. or lower"

Inţeleg că este vorba de nişte eprubete folosite pentru refrigerare - există termen consacrat pentru astea în laboratoare ???
bobe
United States
criotub
Explanation:
criotuburile sunt ideale pentru transportarea materialului biologic, sange, etc. Confectionate dintr-un material special (polypropylene) criotuburile sunt autoclavabile. Un real avantaj al folosirii acestor criotuburi il constituie temperature minima la care rezista acestea este de - 190ºC, fiind asadar o excelenta optiune pentru pastrarea probelor in frigidere, congelatoare, recipiente cu nitrogen (doar in vapori).
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Multumesc, Anthonia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4criotub
Antonia Toth
3 +2flacoane pentru refrigerare
Ciprian Patrascu


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
flacoane pentru refrigerare


Explanation:
vial = flacon, în accepţiunea ANM şi EMEA
Termenul calchiat, de crio-flacon, deşi nu prea este întâlnit mi se pare OK..


Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 284
Notes to answerer
Asker: Multumesc de ajutor,Ciprian.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
8 hrs

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
criotub


Explanation:
criotuburile sunt ideale pentru transportarea materialului biologic, sange, etc. Confectionate dintr-un material special (polypropylene) criotuburile sunt autoclavabile. Un real avantaj al folosirii acestor criotuburi il constituie temperature minima la care rezista acestea este de - 190ºC, fiind asadar o excelenta optiune pentru pastrarea probelor in frigidere, congelatoare, recipiente cu nitrogen (doar in vapori).

Antonia Toth
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 130
Grading comment
Multumesc, Anthonia.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
30 mins
  -> Mulţumesc mult!

agree  lucca
8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Mulţumesc!