KudoZ home » English to Romanian » Medical: Instruments

RX, CT and MRI film viewer

Romanian translation: negatoscop filme radiografice, CT şi RMN


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:RX, CT and MRI film viewer
Romanian translation:negatoscop filme radiografice, CT şi RMN
Entered by: Robert Roata

10:20 Oct 19, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: RX, CT and MRI film viewer
înclin spre "prezentator filme radiologice, CT şi MRI, dar aş dori o părere avizată...
Robert Roata
negatoscop filme radiografice, CT şi RMN
Explanation:
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3negatoscop filme radiografice, CT şi RMNlucca
4ecran de vizualizare RX, CT şi IRM
dragostea


Discussion entries: 1





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
rx, ct and mri film viewer
negatoscop filme radiografice, CT şi RMN


Explanation:


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Mulţam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea: Atenţie! Radigrafie înseamnă imagine obţinută cu RX. Pesupune un examen invaziv (raze X). IRM nu este cu RX.
12 mins
  -> Mulţumesc. Ex. radiologice _nu sunt_ invazive. http://en.wikipedia.org/wiki/Invasive_(medical) şi, oricum, nu văd ce legătură are invazivitatea cu negatoscopul.

agree  RODICA CIOBANU
2 days7 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Áron Török
2 days18 hrs
  -> Mulţumesc.

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rx, ct and mri film viewer
ecran de vizualizare RX, CT şi IRM


Explanation:
Este un dispozitiv vertical, o cutie cu iluminare interioară şi ecran dotat, în partea de sus, cu cleme de prindere, pentru fixarea imaginilor de pelicule medicale, în scopul studierii acestora.

Example sentence(s):
  • Features:Supper slim design, with a 2.5cm thickness,Stable of light source, on-flash,Working voltage: DC 12V

    Reference: http://xmmehe.en.alibaba.com/product/50130400/50597528/Film_...
dragostea
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24