KudoZ home » English to Romanian » Medical: Instruments

wedges

Romanian translation: elemente de fixare de tip pană


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wedges
Romanian translation:elemente de fixare de tip pană
Entered by: Mihaela Petrican

16:23 Apr 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Ortopedie
English term or phrase: wedges
Este vorba despre artroplastia totală de genunchi iar termenul respectiv apare în următorul context:
"Some metal components have modular stems, sleeves and/or modular wedges."
Din toate variantele de traducere ale acestui cuvânt, niciuna nu mi se pare convingătoare în contextul dat.

Mulţumesc pentru sugestii!
Mihaela Petrican
Italy
părţi/componente/elemente de fixare
Explanation:
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Mulţumesc, Lucian
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2prisme/peneCristian Nicolaescu
3părţi/componente/elemente de fixarelucca


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
părţi/componente/elemente de fixare


Explanation:


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Mulţumesc, Lucian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prisme/pene


Explanation:
pană = Piesă de lemn sau de metal (de forma unei prisme), întrebuinţată la despicarea lemnelor, la detaşarea unor bucăţi dintr-un material, la fixarea sau la înţepenirea unor piese, la asamblarea sau la solidarizarea unor organe de maşini, a unor elemente de construcţie etc.

dex

Ex "prisme modulare"

Despre P&G E Produse si servicii Noutati Contact Prezentarea ...***prisme modulare*** - placi modulare - elemente de orientare si fixare - sisteme pentru "punct 0" - menghine pentru prinderi multiple - menghine pneumatice.
www.pge.ro/ro/modulare.php


Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc pentru sugestie, Cristian! nu reuşesc totuşi să găsesc referinţe cu privire la faptul că prismele/penele modulare sunt componente ale protezelor de genunchi.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
39 mins
  -> mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
14 hrs
  -> mulţumesc