KudoZ home » English to Romanian » Medical: Instruments

pressure injection

Romanian translation: injectare sub presiune


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pressure injection
Romanian translation:injectare sub presiune
Entered by: Dan Marasescu

08:26 Jun 28, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: pressure injection
This allows for pressure injections up to 450 psi

Asta e ultima :)
Dan Marasescu
Romania
injectare sub presiune
Explanation:
Context: aceasta permite injectarea sub regim de presiune de pana la 450 psi
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3injectare sub presiune
Ciprian Patrascu
5presiune de injectare
Dan Topor


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
injectare sub presiune


Explanation:
Context: aceasta permite injectarea sub regim de presiune de pana la 450 psi

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 284
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Topor: acelasi lucru... intr-o alta exprimare
2 mins
  -> Multumesc, asa e. Abia dupa postarea raspunsului, la reincarcarea paginii, am vazut celelalt raspuns.

agree  Cristian Nicolaescu
3 hrs
  -> multumesc

agree  Iulia Manescu
14 hrs
  -> multumesc. ne vedem la powwow

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
presiune de injectare


Explanation:
permite utilizarea unor presiuni de injectare de pina la 450 psi

Dan Topor
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4