KudoZ home » English to Romanian » Medical

Sydenham's Chorea

Romanian translation: coree acuta Sydenham, coreea minor, coreea reumatica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sydenham's Chorea
Romanian translation:coree acuta Sydenham, coreea minor, coreea reumatica
Entered by: bobe

17:53 Dec 27, 2001
English to Romanian translations [Non-PRO]
Medical / Medicine, Neurology.
English term or phrase: Sydenham's Chorea
Sydeham's chorea is generally regardedd as an inflamatory complication of hemolytic streptococcal infections.
Ala
"chorea acuta Sydenham" sau "coree minor" sau "coree reumatica"
Explanation:
chorea = "coree,boala sau sindrom al sistemului nervos central, caracterizat prin miscari involuntare cu caracter segmentar, aritmice, rapide, dezordonate, lipsite de finalitate"

Sydenham's chorea (juvenile chorea) = "coree minor, coree acuta Sydenham, coree reumatica (simpla)"

Ref. Dictionar Medical Eng.-Rom.,
Corneliu Nastase,Viorica Nastase,Ion Nastasee, Vasile Bejenari. Ed.II. Ed. Medicala, Bucuresti, 2000
Selected response from:

bobe
United States
Grading comment
Thanks a lot! ! !
I appreciate your work, and I award this answer because it was fast, and gave me an idea(the explanotion) of the medical term i needed.
Thanks, God Bless You! ! !
Ala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Coreea SydenhamDenisa
5"chorea acuta Sydenham" sau "coree minor" sau "coree reumatica"bobe


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
"chorea acuta Sydenham" sau "coree minor" sau "coree reumatica"


Explanation:
chorea = "coree,boala sau sindrom al sistemului nervos central, caracterizat prin miscari involuntare cu caracter segmentar, aritmice, rapide, dezordonate, lipsite de finalitate"

Sydenham's chorea (juvenile chorea) = "coree minor, coree acuta Sydenham, coree reumatica (simpla)"

Ref. Dictionar Medical Eng.-Rom.,
Corneliu Nastase,Viorica Nastase,Ion Nastasee, Vasile Bejenari. Ed.II. Ed. Medicala, Bucuresti, 2000

bobe
United States
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 282
Grading comment
Thanks a lot! ! !
I appreciate your work, and I award this answer because it was fast, and gave me an idea(the explanotion) of the medical term i needed.
Thanks, God Bless You! ! !
Ala.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Coreea Sydenham


Explanation:
Coreea Sydenham este o coree postinfectioasa ( coree = afectiune nervoasa caracterizata prin miscari spasmodice involuntare)care apare citeva luni dupa o infectie streptococica ce s-a dezvoltat ca febra reumatica. Tipic coreea implica membrele inferioare si este asociata cu hipotonie si instabilitate emotionala. Ameliorarea acestei conditii se face pe parcursul a saptamini si luni iar exacerbari au loc fara sa fie asociate cu recurente infectioase.
Sinonime: coree acuta, coree juvenila, coree reumatica, coree minora, boala Sydenham.
Sydenham, Thomas(1624-1689)medic englez

Denisa
United States