KudoZ home » English to Romanian » Medical

bean bag

Romanian translation: saculeti pt exercitii de echilibru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bean bag
Romanian translation:saculeti pt exercitii de echilibru
Entered by: Andrei Albu

18:19 Jul 3, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: bean bag
exercitii fizice de recuperare dupa o interventie chirurgicala; un "brean bag" poate fi confectionat si... dintr-o soseta. am gasit traducerea in franceza: sac d'equilibre. Sac de echilibru? n-am auzit de asa ceva. Exista vreun alt termen consacrat? Multumesc anticipat.
Andrei Albu
Romania
saculeti pt exercitii de echilibru
Explanation:
se folosesc la copii pt exercitii de echilibru. copii si le pun pe cap, mina sau picior si isi cauta o pozitie de echilibru ca sa nu deranjeze saculetul - cam asta ar fi tehnologia de utilizare
sunt umplute cu mici bile de plastic
ruda cu bean bag -ul pe care poti sa stai la televizor- o perna mare umpluta cu aceleasi bile mici sau beanie toys - jucarele de plus umplute cu aceleasi bilute dar au destinatia pe care am descris-o mai sus
nu stiu sa fie vreun termen specializat in lb romana asemanator expresiei bean bag
dar nu le-as zice saci si nici perne ca sunt mici cat o soseta sau o manusa
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc tuturor; pt. Lucca: traducerea in franceza am luat-o din GDT.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2perna, sacMirona Ciocirlie
4saculeti pt exercitii de echilibruAnca Nitu
1sac amorflucca


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
perna, sac


Explanation:
'Perna/sac (de exercitii, in cazul acesta)'
Un 'bean bag' este o perna umpluta fie cu 'margelutze' din plastic, fie din polistiren si sunt folosite drept 'fotolii' in camerele copiilor. Citeam chiar saptamina trecuta despre preturile lor pe piata romaneasca intr-o revista de genul 'Avantaje', iar ei le prezentau drept 'perne(saci)'. Ele pot fi de dimensiunea 1/1 m sau mai mici. Exista si jucarii de tipul acesta supranumite: 'beanies'sau 'beanie babies'(vezi link-ul de pe google).

Descriere: Large stock of Beanie Babies, also selling Furby and Pokemon collectibles.
Categoria: Regional > Europe > ... > Toys and Games
www.beaniezoo.co.uk/ - 2k - in Cache - Pagini similare

Mirona Ciocirlie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
20 mins

agree  Daniel NISIOI
29 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
sac amorf


Explanation:
Nu incerc sa dau un raspuns (sunt de acord cu sac de exercitiu). Termen consacrat nu am auzit sa existe, dar daca ar fi sa creez unul, as spune "sac amorf".
Traducerea in franceza - mi-o explic prin faptul ca, umplutura sacului fiind amorfa, nisipoasa sau granulara, strangerea sacului se face uniform, cu echilibrarea fortei aplicate si solicitatea aproximativ egala a tuturor segmentelor anatomice implicate.
Hmmm... Sunt curios la ce s-a gandit de fapt cel care a facut traducerea in franceza.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 19:09:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Google nu e de nici un folos (mi-a dat 127.000 de hituri si n-am mai continuat). Exista si fotolii beanie bag. De fapt, si water beds sunt un fel de beanie bags.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
saculeti pt exercitii de echilibru


Explanation:
se folosesc la copii pt exercitii de echilibru. copii si le pun pe cap, mina sau picior si isi cauta o pozitie de echilibru ca sa nu deranjeze saculetul - cam asta ar fi tehnologia de utilizare
sunt umplute cu mici bile de plastic
ruda cu bean bag -ul pe care poti sa stai la televizor- o perna mare umpluta cu aceleasi bile mici sau beanie toys - jucarele de plus umplute cu aceleasi bilute dar au destinatia pe care am descris-o mai sus
nu stiu sa fie vreun termen specializat in lb romana asemanator expresiei bean bag
dar nu le-as zice saci si nici perne ca sunt mici cat o soseta sau o manusa


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Multumesc tuturor; pt. Lucca: traducerea in franceza am luat-o din GDT.