KudoZ home » English to Romanian » Medical

Poorly Differentiated Liver Metastasis Unknkown Primary

Romanian translation: Metastază hepatică puţin diferenţiată, tumoră primară necunoscută

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Poorly Differentiated Liver Metastasis Unknkown Primary
Romanian translation:Metastază hepatică puţin diferenţiată, tumoră primară necunoscută
Entered by: lucca

22:01 Jan 13, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Poorly Differentiated Liver Metastasis Unknkown Primary
It is a diagnosis
xxxvaradinum tr
Metastază hepatică puţin diferenţiată, tumoră primară necunoscută
Explanation:
Fiind vorba, probabil, tot despre certificatul de deces, este o traducere strictă, nici mai mult şi nici mai puţin decât se spune în engleză.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-15 00:42:36 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Probabil ca si acum alergam gafaind dupa puncte...

Promit ca, de acum inainte, sa nu mai intervin pe KudoZ decat atunci cand se spun prostii, iar atunci am sa folosesc un vocabular necrutator, lipsit de orice eufemisme.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
Tibi
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Metastază hepatică puţin diferenţiată, tumoră primară necunoscută
lucca
1metastaze hepatice
Maricica W.


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
poorly differentiated liver metastasis unknkown primary
metastaze hepatice


Explanation:
Unknown Primary
The place where the cancer starts growing is called the primary site. If the cancer is not treated, cells from this primary site can break away and spread to other parts of the body. These escaped cells can then form other cancers, which are known as secondary cancers or metastases. There is more information about this in the ‘How Cancers Grow’ section of CancerHelp UK

Cred ca inseamna ca organul/zona de origine a cancerului este necunoscuta. Nu stiu termenul medical in romana pentru "primary".




    Reference: http://www.cancerhelp.org.uk/help/default.asp?page=4731
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Metastază hepatică puţin diferenţiată, tumoră primară necunoscută


Explanation:
Fiind vorba, probabil, tot despre certificatul de deces, este o traducere strictă, nici mai mult şi nici mai puţin decât se spune în engleză.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-15 00:42:36 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Probabil ca si acum alergam gafaind dupa puncte...

Promit ca, de acum inainte, sa nu mai intervin pe KudoZ decat atunci cand se spun prostii, iar atunci am sa folosesc un vocabular necrutator, lipsit de orice eufemisme.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
Tibi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
2 hrs