KudoZ home » English to Romanian » Medical: Dentistry

latch

Romanian translation: proteza/placa dentara cu surub


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:latch plate
Romanian translation:proteza/placa dentara cu surub
Entered by: Mirona Ciocirlie

18:45 Jan 26, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
Medical - Medical: Dentistry / dental
English term or phrase: latch
swing open the latch plate
sorin dragulin
latch plate "proteza/placa cu surub"
Explanation:
"plate" mai inseamna si placa dentara sau proteza...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-09 08:26:58 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Many thanks to my peers for my first KudoZ points.
Selected response from:

Mirona Ciocirlie
Romania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zavorxxxqueenspeed
3 +2latch plate "proteza/placa cu surub"Mirona Ciocirlie
4suport de prindere
Éva Vajda


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zavor


Explanation:
poate in cazul tau este vorba de zavorul unui lacat? in orice caz asta e traducerea

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-26 19:28:43 (GMT)
--------------------------------------------------

acum am vazut ca este domeniul dentar. cred ca e nevoie de mai mult context, ca sa gasim un termen mai exact. uite ce-am gasit in dictionarul tehnic E-RO: zavor, clanta, incuietoare, opritor, clichet, zavor de blocare
In orice caz e ceva \"cu opritor\", \"cu blocare\", \"cu clichet\". Sper ca te ajuta

xxxqueenspeed
Specializes in field

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suport de prindere


Explanation:
in desenul atasat dispozitivul este realizat asemanator adica se strange cu surub nu cu maneta.


    Reference: http://www.geocities.com/glazar21/MGLS1des.html
Éva Vajda
Native speaker of: Hungarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
latch plate "proteza/placa cu surub"


Explanation:
"plate" mai inseamna si placa dentara sau proteza...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-09 08:26:58 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Many thanks to my peers for my first KudoZ points.

Mirona Ciocirlie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denisa
3 hrs

agree  A.Albu
1 day 10 hrs