KudoZ home » English to Romanian » Medical: Dentistry

surgical tap

Romanian translation: tarod


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:surgical tap
Romanian translation:tarod
Entered by: Vera Costea

20:56 Nov 3, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: surgical tap
Este vorba de instrumentul utilizat in stomatologie.
Vera Costea
Canada
tarod
Explanation:
Tap e "tarod"
Freza este "Drill"

Tarodul se foloseste la implanturile dentare pentru pentru efectuarea filetului osos in care patrund spirele implantului.
Pentru definitie:
http://www.medicalxxl.com/Stomatologie/Implantologie/implant...

Pentru imagine:
http://www.dsi.ro/cabinet/implantologie/instrumentar/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-03 22:18:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://dictionar.netflash.ro/englez-roman/?w=tap&h=1
http://www.lifecoreprima.com/images/PrimaCatalog.pdf

Acest ultim link va poate ajuta mai bine la diferentierea drill/tap
Succes!
Selected response from:

Luminita Fundatureanu
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4tarod
Luminita Fundatureanu
4 +1freză chirurgicală
Ciprian Patrascu


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
freză chirurgicală


Explanation:
,,


    Reference: http://www.dsi.ro/cabinet/implantologie/instrumentar/freza_c...
Ciprian Patrascu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
31 mins

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
tarod


Explanation:
Tap e "tarod"
Freza este "Drill"

Tarodul se foloseste la implanturile dentare pentru pentru efectuarea filetului osos in care patrund spirele implantului.
Pentru definitie:
http://www.medicalxxl.com/Stomatologie/Implantologie/implant...

Pentru imagine:
http://www.dsi.ro/cabinet/implantologie/instrumentar/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-03 22:18:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://dictionar.netflash.ro/englez-roman/?w=tap&h=1
http://www.lifecoreprima.com/images/PrimaCatalog.pdf

Acest ultim link va poate ajuta mai bine la diferentierea drill/tap
Succes!

Luminita Fundatureanu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cezara lucas: un raspuns de nota 10
4 hrs
  -> Multumesc Cezara :)

agree  tagore: Felicitari !
8 hrs
  -> Multumesc.

agree  Iosif JUHASZ
12 hrs
  -> Multumesc Iosif.

agree  Tradeuro Language Services
13 hrs
  -> Multumesc.