KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

Patients with mBC whose tumours overexpress HER2

Romanian translation: tumori cu supraexprimarea (genelor) HER2


16:44 Feb 19, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / oncologie
English term or phrase: Patients with mBC whose tumours overexpress HER2
Patients with mBC whose tumours overexpress HER2.

mBC - metastatic breast cancer

Înţeleg, dar nu ştiu cum să formulez - pot să spun "cu supraexpresie de HER2", renunţând la cuvântul tumoră?

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
Romanian translation:tumori cu supraexprimarea (genelor) HER2
Explanation:
nu renunţa la cuvântul "tumoră" ptr că supraexprimarea cu pricina are loc numai în ţesutul tumoral
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4paciente cu cancer mamar metastatic cu hiperexpresia HER2
Mihaela Petrican
4tumori cu supraexprimarea (genelor) HER2
Ciprian Patrascu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patients with mbc whose tumours overexpress her2
tumori cu supraexprimarea (genelor) HER2


Explanation:
nu renunţa la cuvântul "tumoră" ptr că supraexprimarea cu pricina are loc numai în ţesutul tumoral

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656
Grading comment
Mulţumesc!

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patients with mbc whose tumours overexpress her2
paciente cu cancer mamar metastatic cu hiperexpresia HER2


Explanation:
eu cred că se subînţelege că de tumoră este vorbă

sau:
...cancer mamar metastastic caracterizat prin hiperexpresia HER2

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 1754